سلام عزیزم من اوایل خارش بینی داشتم ب حدی ک کلافه میشدم
سلام من مرتب عطسه و ابریزش بینی دارم
سرما نخوردی ؟گلوت درد نمیکنه
نه مطمعنم سرما خوردگی نیست
اره فقط نمیدونم چی بخورم که خوب شم
سلام عزیزم
من عطسه نداشتم ولی آبریزش خیلی داشتم و هنوز هم دارم، مخصوصا زمانی که گلاب به روتون بالا میارم، آبریزشم شدت میگیره
سلام مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
هر دو علت میتوانند دخیل باشند شبی بین یک دوم یا یک عدد سیتریزین بسته به شدت علامت ها بخورید و نتیجه را گزارش دهید ❤️
اوکی. میشه روز مصرف کنم چون روزها بیشتر بروز میکند.؟
بله جانم زمان مصرف را خودتان تعیین کنید اما طی 24 ساعت، یکبار مجاز به مصرف هستید 🌸
خواهش میکنم مامان مهربان 💗💗