سلام دکتر اوما پسر من سرفه و عطسه و آبریزش بینی داره که دکتر براش شربت سفیکسیم و شربت برم هگزین و شربت نئوتادین تجویز کردن
اما شربت برم هگزین رو که میخوره سرفه هاش شدیدتر میشه ، به جای شربت برم هگزین پلارژین کیدز میدم ایرادی نداره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



381
1401/05/28


