احتمالا خلطش داره میریزه گلوش صاف شه
اره ادامه بده...تاخوب بشه کامل
سلام به روی قشنگتون مامان جان
بله آزیترومایسین را ادامه دهید اگر طی 3 روز از شروع درمان بهبودی حاصل نشد حتما مجددا مراجعه کنید🌹
ممنونم خانوم دکتر بینیش هم گرفته چیکار کنم قطره سدیم کلراید خوبه؟
بله عزیزم با قطره سدیم کلراید بینی را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید و در خانه بخور سرد بگذارید 🌹
ممنونم خانوم دکتر عزیز زنده باشید
خواهش میکنم مامان مهربان و ممنونم از دعای خیرتون ، امیدوارم که کوچولویتان خیلی زود خوب و سرحال شود 🌹🌹
خانوم دکتر خلط گلوش بهتر نشد دوباره بردم دکتر اسپری سالبوتامول با شربت اموکسی سیلین داده چهار روزه میدم ولی باز خلط داره چیکار کنم
مامان گل تا زمانی که بهتر نشود باید مراجعه کنید ، فعلا دوره درمان را کامل کنید و تحت نظر متخصص اطفال باشید چون دلبندتان زیر 6 ماه. دارد من نمیتوانم اصلا به صورت اینترنتی دارویی تجویز کنم
خانوم دکتر سرفه هاش کمه ولی خلط رو داره ممکنه بریزه ب ریه هاش فقط ازین میترسم
جان دلم اگر تحت درمان باشد مشکلی رخ نمیدهد اما مراقبت و نظارت لازم است