عزیزم از ۶ماهگی دیگه باید مولتی ویتامین بدی نه آد
سلام گلم منم مشکل شمارو داشتم هم ویتامبن D3میدادم هممولیتی هم اهن هم نئوزینک
ولی دریغ از ذره ای تغییر🥲🥲🥲🥲
پس چیکار کنم؟چی خوبه براش
نمیدونم والا بهداشت گفت چون وزنش پایینه باید آد رو ادامه بدی،
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم ، تغذیه تکمیلی شروع شده؟ مولتی ویتامین نمیدهید؟
بله ۲هفته هستش که غذای کمکی رو شروع کردم
ولی مولتی ویتامین نمیدهم فقط آد میدم
اتفاقا وقتی وزن کمه مولتی ویتامین میدن
پس منم مولتی ویتامین میگیرم براش ایشالا وزنش بالا بره
من مولتی و نئو زینک میدم تغیری نکرده
عزیزم آهن داده شود و به جای آد، مولتی ویتامین بدهید (اگر دلبندتان فاویسم ندارد) تا روند وزن گیری بهبود پیدا کند ❤️
خانم دکتر بنظر شماهم نمودار رشدش خوب نیست؟
عزیزم روی مرز حرکت میکند و باید بهتر شود 🌹🌹