سلام خانوم دکتر من از اغاز هفته ی ۶ ویارم شروع شد و هم شب ها و هم صبح حالم خبلی بده و بالا میارم .قرص ب۶ خوردم ولی فایده ای نکرد برام.از اینورم هیچی نمیتونم بخورم و اگرم بخورم باز بالا میارم.و برای اینکه بالا نیارم هی دراز میکشم.دیگ جونی تو بدنم نمونده غذایی هم نمیتونم بخورم .میتونم دمیترون بخورم؟هر چندساعت باید باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



246
1401/05/27


