با سلام دکتر گرامی من ۵ روزه دچار کرونا شدم و علائمی مثل تب و تنگی نفس داشتم ک ب بیمارستان مراجعه کردم از روز سوم دخترمم دچار تب ۳۹ شد یکبار که با شیاف دیکلوفناک و استامینوفن پایین اوردم و تا به امروز که شش روزه اصلا تبش نذاشتم از ۳۷ بالا بره. فقط مدوفع خیلی کم مخاطی داره کف زیادی دفع میکنه و مدفوعش سبزه. تنها دارویی که میخورم ازیترومایسین ۵۰۰ هس بقیش ویتامین و قرص های جوشانه . آیا نیاز هس باز دخترم رو ب دکتر ببرم ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



464
1401/05/26


