پسرمن چشم هاش پرلکه خون بود دکترگف بخاطرفشارحین زایمان که اینجورشده البته من سزبودم اما کیسه اب جنین ام بدون مایع بود وفشاراونجا باعث این شده بود .بازم ب یک متخصص چشم مراجعه کن خیالت راحت بشه
منم سزبودم،الان برطرف شده؟
سلام به روی قشنگتون مامان جان
این مساله میتواند بدلیل فشار وارده حین زایمان رخ دهد خصوصا اگر طبیعی زایمان کرده باشید، اما جهت اطمينان باید از نزدیک هم توسط متخصص اطفال هم ارزیابی گردد🌸