الهی شکر
خدا برات حفظش کنه❤️💜❤️
الحمدالله خداشکر ب سلامتی بیاد بغلت💜🌹💜❤
کاری خوبی کردی که صبر کردی. احتمال زیاد لقاحت دیر بود
خدارو هزاران مرتبه شکر عزیزم بحق این شب و روزای عزیز صحیح و سلامت بیاد بغلت
خداروشکر که صبر کردی و نتیجه ی صبرتم دیدی عزیزم😍
خداروشکر 😍😍😍چ کار خوبی کردی ک منتظر موندی
خداروشکر عزیزم انشالله به سلامتی نی نی ت رو بغل بگیری
خدا رو شکر خدا برات حفظش کنه
خدا رو شکر ایشالا سلامت بغل بگیریش
دلم برای بارداری تنگ شده😂😂
اگ حال منو ببینی اصلا تنگ نمیشه😫
من خودم تا پایان چهارماهگی روزی سه بار بالا میاوردم قشنگ ، با دیمیترون کنترل میشد ، ولی باز هم شیرین بود اون هیجان و انتظار ، ایشالا خدا قسمت کنه برای چشم انتظارا ، من که همه شونو دعا کردم تو اوج درد زایمان بلکه گشایش بشه
آفرین کار خوبی کردی
لقاحت دیر بوده حتما
بسلامتی به دنیا بیاد نینی 😊
ممنون از همگی ان شاالله همه نی نی هاشون صحیح وسالم بدنیا بیان😍😍😍
منم همین الان وضعیتم اینه
ان شاالله که شما هم خبر های خوشی بشنوید😍😍
بهم گفتن تا ی هفته دیگه سقط کن
واقعا الان نمیدونم چیکار کنم ،تا کی صبر کنم ،پریودم ۲۵خرداد بوده
هیچ علایمی هم ندارم جز سینه درد و تکرار ادار دارم