سلام دکتر اوما
و دوستان اومایی
این دوتا عکس از دهان پسرم گرفتم
این واسه دندونه؟
نیاز هست ببرم دکتر؟
تا دیشب که شام دادم بهش اینطوری نبود
امروز موقع صبحونه دیدمش اینطوری شده
سمت راستش خیلی بزرگتر شده نسبت به صبح
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



520
1401/05/25






