سلام وعرض ادب خدمت خانم دکتر عزیز
من بچم امروز 18 روزه شد و روز چهارم زردی گرفت 48 ساعت زیر دستگاه بود تو خونه وبعدش دکتر بردم گفتن دیگه دستگاه نیاز نیست و بهش قطره بیلی ناسور پنج قطره صبح وشب دادن بهتر شده اما هنوز یه مقدار زردی داره، چیکار باید بکنم که تموم شه؟
وزنش هم وقت تولد 3800 بود بعد یه هفته 3650 شد اما دیروز 4 کیلو شده بود، وزنش خوبه یا کمه؟
فقط هم شیر خودم بهش میدم
ممنون میشم راهنماییم کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



445
1401/05/24


