سلام خانم دکتر ممنون میشم جواب سونو رو تفسیر کنید
0
1401/05/24
سوال کننده

0
1401/05/24
سوال کننده

0
1401/05/24
زهرا بابلی
سلام عزیزم جنسیت نزده برات
0
1401/05/24
سوال کننده
سلام عزیزم تو صفحه دوم زده ک دختره
0
1401/05/24
زهرا بابلی
آره درسته
0
1401/05/24
زهرا بابلی
ان تی برات حدس زده بود؟؟؟
0
1401/05/24
سوال کننده
گفته بود ک سی چهل درصد احتمالا دختره
0
1401/05/24
زهرا بابلی
من ان تی قطعی گفت دختر.نوشت هم.ولی همه میگن احتماله ان تی
0
1401/05/24
سوال کننده
اره احتمال هست برا دوست منم قطعی تو ان تی گفته بود دختر ولی پسر بود
0
1401/05/24
زهرا بابلی
من چون نوشت توبرگه.میگم حتما درسته
0
1401/05/24
زهرا بابلی
آنومالی ت نبردی دکترببینه؟؟؟؟
0
1401/05/24
سوال کننده
ب نظرم بازم احتمالش هست تو انومالی یه چیز دیگه بگه، سونو تعیین جنسیت هم میتونی بری تو 16 هفته
0
1401/05/24
سوال کننده
دکتری ک سونو انومالی انجام میداد گفت همه چی خوبه دیگه منم نبردم پیش دکتر
0
1401/05/24
زهرا بابلی
خداروشکرهمه چی خوبه
0
1401/05/24
زهرا بابلی
آره همه میگن اینو
0
1401/05/24
سوال کننده
مرسی عزیزم ایشالا ک توهم سونو و بارداری خوبی داشته باشی
0
1401/05/24
زهرا بابلی
فدات عزیزم همچنین خودت
0
1401/05/24
سوال کننده
من ک گفتم تحمل میکنم تو سونو آنومالی یه باره جنسیتو میفهمم چون میگن سونو زیاد خوب نیس برا بچه
0
1401/05/24
زهرا بابلی
بچه اولته؟؟؟
0
1401/05/24
سوال کننده
قربونت
0
1401/05/24
سوال کننده
اره تو چی
0
1401/05/24
زهرا بابلی
من دومی.یه دخملی هم دارم کلاس دومه
0
1401/05/24
زهرا بابلی
خیلی رژیم گرفتم وتلاش کردم برای پسر
0
1401/05/24
سوال کننده
خدا حفظش کنه عزیزم
0
1401/05/24
زهرا بابلی
فدات
0
1401/05/24
سوال کننده
ایشالا ک یهو تو سونو انومالی سورپرایز بشی و بشه همون ک میخوای، منم برا دختر دار بشیم خیلی تلاش کردم چون تو خونوادمون همه پسر دارن و دختر نداریم
0
1401/05/24
زهرا بابلی
خداروشکر که خواست خدا بادلت یکی بوده.میگم خودم امیدوارنکنم که بعد حالم بدبشه
0
1401/05/24
سوال کننده
نه عزیزم چرا حالت بد بشه؟ دختر و پسر هر دوتاشون خیلی خوبن، اگه دختر بشه هوای همدیگرو همیشه دارن و باهم بازی میکنن خیلی هم شیرینه
پسر هم شد ک هم دختر داری هم پسر
من خودم دو تا خواهر دارم یه داداش اتفاقا داداشم حتی تولدمم تبریک نمیگه هیچوقت اصلا خیلی بی احساسه ولی خواهرام واقعا همیشه پشتمن
پسر هم شد ک هم دختر داری هم پسر
من خودم دو تا خواهر دارم یه داداش اتفاقا داداشم حتی تولدمم تبریک نمیگه هیچوقت اصلا خیلی بی احساسه ولی خواهرام واقعا همیشه پشتمن
0
1401/05/24
زهرا بابلی
بله عزیزم کاملا درست میگی.زیادی خودم حساس کردم.بایدراضی باشیم به رضای خدا.ناشکری دوست ندارم ولی یوقتهایی ازافکارم اذیتم
0
1401/05/24
سوال کننده
بیشتر معمولا بخاطر حرف اطرافیانه ک ادم اینجور میشه، من واقعا تلاش کردم ک دختر دار بشم و وقتی ان تی گفت احتمالا دختره بی نهایت خوشحال شدم و خونوادم هم خوشحال شدن ولی مامان بزرگم شدیدا پسر دوسته و وقتی فهمید دختره اینقدر بد واکنش نشون داد ک خورد تو ذوقم و کلی هم گریه کردم از واکنشش، طوری بود ک دیگه برا سونو انومالی اصلا برام مهم نبود بگه دختره یا پسره چون حالم گرفته شده بود. ولی بهتره ک ب حرفای بقیه اهمیت ندیم و با همون کوچولویی ک خدا بهمون داد خوشحال و راضی باشیم اتفاقا ب نظرم دختر خیلی از پسر شیرین تره پس با این افکار خودتو اذیت نکن اصلا
0
1401/05/24
زهرا بابلی
بله عزیزم.سعی میکنم روخودم کارکنم که اذیت نشم وخدای نکرده تواین راه ناشکری نکنم
0
1401/05/24
سوال کننده
امیدوارم ک همه چی همون جور بشه ک خودت میخوای عزیزم 🌸
1
1401/05/24
زهرا بابلی
فدات عزیزم ممنونم از دعای قشنگت
0
1401/05/24
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
در سونوگرافی انجام شده برای شما وضعیت جفت ،جنین و حجم مایع آمنیوتیک و طول سرویکس همگی طبیعی بوده و اندام ها و ارگان های مورد بررسی گل دخترتان نیز مشکلی ندارند ، مبارکتان باشد ❤️
در سونوگرافی انجام شده برای شما وضعیت جفت ،جنین و حجم مایع آمنیوتیک و طول سرویکس همگی طبیعی بوده و اندام ها و ارگان های مورد بررسی گل دخترتان نیز مشکلی ندارند ، مبارکتان باشد ❤️
1
1401/05/24
سوال کننده
خیلی ممنون دکتر جان 💙
0
1401/05/24
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان دوست داشتنی 🌹🌹
0
1401/05/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوی آنومالی دقیق هست
- بهترین زمان برای سونو آنومالی
- سلاممم دوستای گلم بالاخره جنسیت قندو نباتم معلوم شد⭕⭕⭕🧿🧿🧿🧿🧿🧿
- سونو آنومالی بهتره در چه هفته ای انجام بشه؟
- تفسیر سونو آنومالی
- تفسیر آزمایش آنومالی
- سونوگرافی آنومالی رو هفته چند انجام بدم
- طول سرویکس نرمال در ۱۹ هفته چنده؟
- جواب آزمایش سونو آنومالی
- سونو آنومالی کجا خوبه؟



536

