سلام دکتر جان.سوالم این هست که پسر من قبلا حتی با خوردن یه تکه بیسکوییت تو مدفوعش خون دیده بودم و تا چند روز پیش دیگه لبنیات و گوشت گاو رو مصرف نمیکردم.تا چند روز پیش دوباره یه تکه کوچیک از همون بیسکوییت خوردم و علائم آلرژی رو ندیدم دیگه.میخواستم ببینم ممکنه برطرف شده باشه؟یعنی اگر حساسیت هنوز باشه با همون تکه کوچیک خودش رو نشون میده یا اگر بیشتر مصرف کنم مشخص میشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



283
1401/05/23


