سلام خانم دکتر من ماه پیش هیستروسکوپی شدم و مشکلی نداشتم..سرموقع پریود شدم این ماه اوایلش پریودیم کم بود و بعدشم زیاد شد و تقریبا تا ده روز خونریزی شدم ولی شدتش روزای اخر کم میشد..دکتر باز برام لتروزول از سوم تا هفتم و ۷و ۸و ۹پریودیم هم سینال تجویز کردم و سونو هم چهارشنبه شدم گفت فقط فولی سه تا داری ک یکیش خوبه ..امپول hcgتجویز کرد ک گیرم نیومد ،دکتر جان من امروز ۱۴پریودم هست و طبق اونا تخمک گذاریم رفتم دستشویی بعد از شستن خودمو تمیز کرد و خون دیدم ..علتش چی میتونه باشه و آیا میتونم اقدام کنم امشب یا نه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



307
1401/05/23


