سلام خانوم دکتر عزیز من ماهه پیش پنج روز بعد از خوردن قرص اورژانسی پریود شدم. دوم تیر ماه بود و بعد اون چند باری هم لکه بینی داشتم و اون اولین پریود بغد زایمانم بود ولی این ماه پریود نشدم رابطع محافظت نشده نداشتم ولی چرا پریود نمیشم. مطمعن مطمعن هم نیستما یعنی ممکنع باردار باشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



300
1401/05/22



