عزیزم ببر دکتر خدایی نکرده میزنه به ریه هاش پسرمنم دوهفته پیش اینجوری شد یه دوروز بود بدسرفه میکردنبردمش دکتر دیدم سینش به خس خس افتاده وصداشم دیگه درنمیاد بردمش دکتر گفت گلوش پره چرکه چرک خشکن وچندتا شربت دیگه داد توسه چهار روز خوب شد
دکتر بردم دارو هاش هم سر وقت میدم ولی از امروز صبح خیلی بدتر شده همش سرفه میکنه اصلا آروم و قرار نداره
ببرش دکتر ایشالا که اینطوری نباشه ولی کرونا خیلی زیاد شده سریع ببرش یه دکترخوب
دستگاه بخور سرد هم اگر داری بذار تو اتاق
دختر خودم هم درگیر کرونا شده من خودم هم گلوم میسوزه از دیسب
خودمم از چن ساعت قبل شروع شده
چیزی نیست دوره داره میگذره
ولی چون میگی سرفه زیاد داره حتما ببر چک یشه
سلام جان دلم
با توجه به اینکه روند رو به بهبود با وجود درمان مشاهده نشده حتما در اسرع وقت جهت ارزیابی مجدد مراجعه کنید 🌹