سلام خانوم دکتر جان . ودوستان عزیز...
خانوم دکترمن سنو سینه مو تکرار کردم دکترم بهم گفته بودن سنو سینه انجام بده اگه مشکلی نداشت برات امپول تحریک تخمک تجویز کنم انجام دادم مشکلی نداشت خداروشکر بردم پیش دکترم . دکتر خودم نبود بهم گفتن باید آی وی اف بشی نمیدونم بر چ اساسی گفتن باید آی وی اف بشی . درحالی ک دکترخودم گفتن با آیو آی میتونی بچه داربشی .
سوال بعدیم اینکه همسرم قبلا آزمایش اسپرم داده بودن هیچ مشکلی نداشتن ب پزشک اوما هم فرستادم گفتن مشکلی نداره همسرتون .ولی سری بعد رفتم گفتن همسرتون مشکل داره آزمایش باید تکراربشه . همسرم دوباره آزمایش داد باز گفتن خوبه باز من ب دکتر اوما فرستادم گفتن مشکلی نداره . سری بعد رفتم پیش دکترم گفتن همسرت مشکل داره بره پیش دکتر آقایان همسرم رفتن پیش دکترآقایان براش دارو نوشتن اونارا استفاده کرد دوباره رفتن برا آزمایش اسپرم گفتن ضعیف شده 😭😭😭 چیکارکنیم
پرسش (1401/05/20):
سنوسینه . آزمایش اسپرم . امپول آزاد سازی تخمک . داروهای تقویت اسپرم
923
61
1401/05/20
سوال کننده
0
1401/05/20
سوال کننده
دوستان اگه کسی سوالمو خونده خواهش میکنم هرتجربه ی دارین بگین راهنماییم کنین نمیدونم چیکارکنم . اخه من هزینه آی وی اف از کجابیارم 😭😭😭
4
1401/05/20
eliiii saburi
عزیزم انشاالله به صورت طبیعی باردار بشی
ونیازی به آی وی اف نباشه 🤲🤲
ونیازی به آی وی اف نباشه 🤲🤲
0
1401/05/20
سلین حسینی
عزیزم دکترتو عوض کن خیلی راحت
2
1401/05/20
سوال کننده
ان شاالله خدا دامن همه ی منتظرارو سبزکنه .ممنون دعای قشنگت عزیزم
0
1401/05/20
سوال کننده
آخه دکترم خیلی خوبه این سری رفتم مشکلی براش پیش اومده بود نتونسته بودبیاد
1
1401/05/20
فاطمه ......
اگر بهش اعتماد داری که هیچ
ولییه درصدم شک داری پیش دکتر دیگه هم برو
ولییه درصدم شک داری پیش دکتر دیگه هم برو
1
1401/05/20
فاطمه ......
انشالله خیلییی خیلیی زود
خبر بارداریت رو بهم بدی عزیزم
خبر بارداریت رو بهم بدی عزیزم
0
1401/05/20
سوال کننده
همون همسرم میگه ب ی دکتر دیگه هم آزمایشاو اینارو نشون بدیم ببینیم چی میگه نظراونم آی وی اف هس
0
1401/05/20
سوال کننده
ان شاالله عزیزم .خیلی زود ان شاالله شماهم نتیجه بگیری 😍😍
1
1401/05/20
سلین حسینی
بازم تصمیم با خودته عزیزم
ولی معمولا آی یو آی رو نمیگن انجام ندی
چون هم اسپرم شستشو و جدا میکنند و سالم انتخاب میکنن هم اینکه هزینه خییییلی کمتری نسبت به آی وی اف داره
درسته درصدش از آی وی اف کمتره ولی خیلی ها باهاش باردار شدن به سلامت
ولی معمولا آی یو آی رو نمیگن انجام ندی
چون هم اسپرم شستشو و جدا میکنند و سالم انتخاب میکنن هم اینکه هزینه خییییلی کمتری نسبت به آی وی اف داره
درسته درصدش از آی وی اف کمتره ولی خیلی ها باهاش باردار شدن به سلامت
0
1401/05/20
فاطمه ......
اره نشون بدین حتما
1
1401/05/20
فاطمه ......
فدای تو
0
1401/05/20
سوال کننده
درسته .میگم خودم بگم میخوام آیو آی کنم ببینم دکترم چی میگه
0
1401/05/20
سوال کننده
فقط نمیدونم امپول آزادسازی تخمک را کی باید بزنم؟
0
1401/05/20
سلین حسینی
دوره هات چند روزه است؟
0
1401/05/21
سوال کننده
نامنظمه البته از وقتی ک ازدواج کردم نامنظم شده با قرص وامپول پریودمیشم بعد کلا ۷ روز هم پریودم هست
0
1401/05/21
سلین حسینی
خب ببین مثلا بین ۳۰ تا ۳۵ روز نامنظم هستی
تو از کمترینش حساب کن
وسطش میشه ۱۵
تو باید ۱۱ یا ۱۲ بری سونو که اگر سایز فولی خوب داشتی فرداش آمپول آزاد سازی تزریق کنی
اگرم خودشون ببینن سایزشون هنوز کوچیکه میگن مثلا ۳ روز دیگه تزریق کن
تو از کمترینش حساب کن
وسطش میشه ۱۵
تو باید ۱۱ یا ۱۲ بری سونو که اگر سایز فولی خوب داشتی فرداش آمپول آزاد سازی تزریق کنی
اگرم خودشون ببینن سایزشون هنوز کوچیکه میگن مثلا ۳ روز دیگه تزریق کن
1
1401/05/21
سوال کننده
آها ممنونم از راهنماییت عزیزم
0
1401/05/21
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزدلم
عزیزم در مورد بخش اول سوالتان من هیچ اشرافی بر شرایط شما ندارم، بنابراین نمی دانم اصلا دلیل این توصیه چه بوده است، لطفا اطلاعات کامل تری از شرح مشکلتان و تشخیص های نهایی بدهید.
نتیجه آخرین آزمایش همسرتان را میتوانید ارسال کنید تا ببینم؟ عکس رنگی از رحم برایتان انجام شده؟
عزیزم در مورد بخش اول سوالتان من هیچ اشرافی بر شرایط شما ندارم، بنابراین نمی دانم اصلا دلیل این توصیه چه بوده است، لطفا اطلاعات کامل تری از شرح مشکلتان و تشخیص های نهایی بدهید.
نتیجه آخرین آزمایش همسرتان را میتوانید ارسال کنید تا ببینم؟ عکس رنگی از رحم برایتان انجام شده؟
0
1401/05/21
سوال کننده
سلام خانوم دکترجان اجازه بدین من سنو های انجام شده از سینه را براتون بفرستم شمابرسی کنین بی زحمت
0
1401/05/21
سوال کننده

این سنو اولی هست ک بیوپسی انجام دادم گفتن سالمه مشکلی نداری
0
1401/05/21
سوال کننده

اینم جواب بیوپسی هست
0
1401/05/21
سوال کننده

این سنورا تازه انجام دادم دو روز پیش
0
1401/05/21
سوال کننده

اینم جوابش هست
0
1401/05/21
سوال کننده

اینم جواب عکس رنگی رحم وتخمدان
0
1401/05/21
سوال کننده

این آزمایشی هست ک برا همسرم نوشتن ودارو دادن بهش
0
1401/05/21
سوال کننده

0
1401/05/21
سوال کننده

اینام داروهایی ک ب همسرم داده
0
1401/05/21
سوال کننده

این آزمایش اسپرم قبل مصرف دارهاست براهمسرم
0
1401/05/21
سوال کننده

این آزمایش اسپرم بعدمصرف داروهاست براهمسرم
0
1401/05/21
پزشک اوما
عزیزم با توجه به نتایج بنظر من iui در مرحله اول انجام شود اگر 3 دوره انجام شد و نتیجه نگرفتید بعد به سراغ ivf بروید، در طی این پروسه حتما همسرتان همچنان تحت درمان باشند و برای نتیجه گیری بهتر به مرکز ناباروری تخصصی برای انجام این اقدامات مراجعه کنید. بابت سونوگرافی از سینه ها نیز نگران نباشید فقط باید در فواصل منظم ارزیابی تکرار گردد🌹
0
1401/05/21
سوال کننده
ممنون از پاسخگویتون خانوم دکترجان . فقط ی سوالم داشتم اینکه الان من میتونم امپول تحریک تخمک گذاری بزنم ؟ مشکلی نداره با سنو سینه؟
0
1401/05/21
haanaaهانا j
وضعیت اسپرم همسر من از مال شما بدتر
دخترم ۳ سال و ۹ ماهشه. و طبیعی باردار شده بودم
بنظر من وضعیت اسپرم همسرتون اصلا بد نیست
و حتی iuiهم راحت جواب میگیرین
دخترم ۳ سال و ۹ ماهشه. و طبیعی باردار شده بودم
بنظر من وضعیت اسپرم همسرتون اصلا بد نیست
و حتی iuiهم راحت جواب میگیرین
0
1401/05/21
haanaaهانا j
برا همسر من تحرک آ ۵ درصد
آ و بی ۲۵ درصد
آ و بی ۲۵ درصد
0
1401/05/21
سوال کننده
جدی؟ مرسی عزیزم امیدوارم کردین اونقدغصه خوردم همسرمم از یطرف اونقد نارحته 😭😭
0
1401/05/21
سوال کننده
از یطرف مشکل تنبلی تخمدان خودم خداکنه همسرم اسپرماش خوب باش دیگه غصه اون نباشه
1
1401/05/21
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم ❤️❤️
مشکلی ندارد ولی نظارت در فواصل منظم لازم است
مشکلی ندارد ولی نظارت در فواصل منظم لازم است
1
1401/05/22
سوال کننده
سپاسگزارم خانوم دکترجان 🙏
1
1401/05/22
سوال کننده
stk: |~|12|~|75_col
1
1401/05/22
پزشک اوما
خواهش میکنم دلارام نازنینم 🌹🌹
1
1401/05/22
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/05/22
سوال کننده
stk: |~|11|~|139
0
1401/05/22
پزشک اوما
💜💜💜💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




