سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم قفسه سینه سنگین است یعنی تنگی نفس دارید؟ از کی علامت های اولیه شروع شده؟
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر. دیشب دیگ خ حالم بد شد رفتم بیمارستان کرج گفتن تبت بالاست،گفتن برو همونجا ک دکتر خودت هست،ساعت۱۲ شب رفتیم بیمارستان دی، اونجا رفتیم تب نداشتم اکسیژن خونمم ۹۸ بود
گفتن مشکوک ب کرونا هستی بخاطر سرفه هات.داروفقط استامینوفن ساده با ی شربت دادن.بدنم خ دردمیکن شدیدا هم کلافه و بی قرارم دیگ نمیتونم بارداری رو تحمل کنم
فقط ی راهی بهم بگین ک بتونم این ی ماه و نیمم تحمل کنم
عزیزم بله احتمالا مشکوک به کرونا هستید. متأسفانه در مورد این بیماری چاره ای جز صبوری نیست. در واقع چه باردار باشید چه نباشید درمان همین هست، استامینوفن ساده هر 6 ساعت مصرف کنید تا درد کنترل شود. برای سوزش گلو هر 8 ساعت یک قاشق دیفن هیدرامین ساده بخورید و با فاصله زمانی مشخص هر 8 ساعت یک قاشق دیفن هیدرامین را قرقره کرده و دور بریزید. آب نمک رقیق قرقره کنید. میتوانید چند دانه به هم بین گونه و دندان ها بگذارید تا خیس خورده و. درون دهان لعاب بیندازند 🌹🌹