اره بهش میگن حساسیت ب جفت
برو ازمایش بتا بده ان شالله بارداری دکتر بهت دارو میده من دوستم اینجوریه پماد ان ان میزنه خوبه
ممنونم عزیزم میشه برام دعا کنید😭من دوتا سقط داشتم
من جوش های ریز داشتم روی کم و روی سینه که قرمز ریز بودن ولی خارش نداشتم
گلم خب الان چند ساعت ادراتو نگه دار مایعاتم زیاد نخور و یه بی بی چک بزن.
اگرم آزمایشگاهی رو میشناسی ک پنج شنبه باز باشه و همین امروزم جواب بهت بده خب یه آزمایش بتا هم بده
اون ماله هفته های بالاست معمولا از ۲۴ هفتگی شروع میشه من که خودم از ۲۴ هفتگی شروع شد چون جفت بزرگ میشه
عزیزم ان شاءالله ک بارداری و خدا برا نگهش میداره.
فکر و انرژی مثبت از ته دل خیلی موثره. با اعتماد و اعتقاد کامل بگو خدا این یکی برام حفظ میکنه(اگه بارداری)
ان شالله بارداری عزیزم واست دعا میکنم ان شالله به حق این شبای عزیز بارداری
نمک حضرت فاطمه نذر کن حاجت روا میشی
ن اتفاقا دوستم از هفته ششم شروع شد جوش بود و خارش هفته ۱۲ ک رسید کهیر میشد خیلی بد بود
بی بی چک زدم منفی بود🥺😭الان گرمی میخورم که پریود شم
شاید لقاحت دیر بوده فعلا گرمی نخور خب
بعضیا تازه بعد ۱۰ روز هاله میافته
ان شالله خیلی زود دامنت سبز میشه