سلام ب همگی و دکترعزیز..
دخترمن بعد۲۰روزگی شروع کرده ب نفخ و دلدرد و زور زدن و مدفوع نکردن..براش کولیف و کولیکیز و کامی کام و دایمیتیکون خریدم جواب نداد بعد براش اینفاکول گرفمم اکنم بی تاثیره..گریپ میکسیچر ایرانی میدم یذره بهترمیشه فقط..ترنجبیندو رازیانه و آب نباتم بدرد نمیخوره..
گاهی شیاف گلیسیرین میزارم وگرنه از گریه کبود میشه.
راهی دارین ک تاثیرگزار باشع؟
پرسش (1401/05/19):
کولیک و نفخ نوزاد
537
22
1401/05/19
سوال کننده
0
1401/05/20
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
دلبندتان شیر خودتان را میخورد ؟ چند روز دفع ندارد که شیاف استفاده میکنید؟ فواصل شیردهی هرچند ساعت است ؟ آروغ را میگیرید؟
دلبندتان شیر خودتان را میخورد ؟ چند روز دفع ندارد که شیاف استفاده میکنید؟ فواصل شیردهی هرچند ساعت است ؟ آروغ را میگیرید؟
0
1401/05/20
سوال کننده
سلام شیرخشک اپتامیل پپتی هم میخورد...شیردهی بر حسب تقاضا خودخ بچه هست و اروغم میگیرم اکثرا
0
1401/05/20
سوال کننده
دوروز ک نداره شیاف میزارم
0
1401/05/20
سوال کننده
چون خیلی بهش فشارمیاد بعد شیاف و مدفوع کردن آروم میشه
0
1401/05/20
پزشک اوما
برحسب تقاضا یعنی حدودا با چه فاصله ای جانم ؟
0
1401/05/20
سوال کننده
گاهی ۲یا ۳ساعت گاهیم نیم ساعت یا کمتر
0
1401/05/20
پزشک اوما
شیرخشک هم توسط متخصص تعیین شده؟
0
1401/05/20
سوال کننده
بله..
امروز گل محمدی دادم شکمش کار کرد ۴بار اسهال
امروز گل محمدی دادم شکمش کار کرد ۴بار اسهال
0
1401/05/20
سوال کننده
از روده هاش صدا میاد ...ناچارا یکم دی سیکلومین دادم الان
0
1401/05/20
سوال کننده
واقعااا نمیدونم چ گنم دیگ
1
1401/05/20
پزشک اوما
عزیزم بر چه اساسی انقدر خوددرمانی میکنید؟ چه کسی دی سیکلومین تجویز کرده؟ اصلا زیر 6 ماه دی سیکلومین ممنوع است واقعا این حجم از خوددرمانی و دادن هر چیزی به نوزاد یک ماهه برایم به شدت جای سوال دارد به متخصص اطفال مراجعه کنید لطفا تا با این کارها جان و سلامت دلبندتان را بیشتر از این تهدید نکرده اید!!!!
1
1401/05/20
پزشک اوما
من متاسفانه نمیتوانم توصیه ای برایتان داشته باشم چون اصلا صبوری ندارید، گل محمدی به نوزاد یک ماهه! آن هم وقتی فقط شکم دو روزه کار نکرده داده اید اگر روده پاره میشد چه میکردید ما کم مورد مرگ نوزادی دور از جان فرزندتان با مصرف این موارد ندیده ایم، لطفا انقدر خودسر عمل نکنید، مگر با عروسک یا بزرگسال طرفید، صبور باشید
0
1401/05/21
سوال کننده
دیرسیکلومین دکتر برای دختربزرگم پارسال نوشت...صبح و ظهر و شب نیم سی سی تا یک سی سس
0
1401/05/21
سوال کننده
متخصص اطفال هم بردم..اب جوشیده ۳۰ سی سی تجویز کرد ک کارساز نبود
0
1401/05/21
پزشک اوما
عزیزم دخترتان چند وقت داشت که این دارو برایش تجویز شده؟. زیر 6 ماه ممنوع است
0
1401/05/21
سوال کننده
یک ماه و ۲۰ روز
1
1401/05/21
پزشک اوما
اگر چنین تجویزی داشته اند اشتباه بوده، به متخصص اطفال دلسوز و آگاه مراجعه کنید در تمام دنیا و در ایران به صورت جدی مصرف دی سیکلومین زیر 6 ماه مطلقا تاکید میکنم مطلقا ممنوع است چون عوارض جانبی جدی ناشی از آن به تایید رسیده است
0
1401/05/21
سوال کننده
ممنون
0
1401/05/21
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




