سلام من حساسیت دارم همش بینیم و چشمام میسوزه و اب میاد و عطسه میکنم اشکالی نداره قرص ضد حساسیت مثل انتی هیستامین بخورم؟
0
1401/05/19
مامان دوتا قند😍 a
سلام گلم الان نخور بزار ۳ ماهت تموم بشه بعد
0
1401/05/19
مامان دوتا قند😍 a
منم حساسیتم شدید بود ولی تا ۱۳ هفته صبر کردم بعدش سیتریزن ۱۰ شبی یکی میخورم
0
1401/05/19
سوال کننده
وای خیلی بده کلافه شدم
0
1401/05/19
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نه نمیتونی بخوری .
سیتریزین و لوراتادین مجازه فقط
من سیتریزین میخوردم تو بارداری قبلیم چون ب پاییز و بهار حساسیتم زیاد میشه دکتر بهم داده بود
سیتریزین و لوراتادین مجازه فقط
من سیتریزین میخوردم تو بارداری قبلیم چون ب پاییز و بهار حساسیتم زیاد میشه دکتر بهم داده بود
1
1401/05/19
سوال کننده
سیتریزن میشه؟
0
1401/05/19
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
بله عزیزم چون ضعیفه میشه من میخوردم دکترم داده بود . دکتر اوما هم تو تاپیکا سرچ کنی بارها گفتن مجازه .
0
1401/05/19
ghazal .
لوراتادین میتونی بخوری دکتر به منم داده بود قبلا
0
1401/05/19
سوال کننده
ممنون از همه
0
1401/05/19
پزشک اوما
سلام مامان جان
میتوانید سیتریزین بخورید منعی ندارد اما آنتی هیستامین مصرف نکنید 🌹🌹
میتوانید سیتریزین بخورید منعی ندارد اما آنتی هیستامین مصرف نکنید 🌹🌹
1
1401/05/20
سوال کننده
سلام ممنون🌹❤
0
1401/05/20
پزشک اوما
خواهش میکنم فاطمه نازنینم 🌹🌹
0
1401/05/20
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



377

