سلام عزیزای دل میگم من دو ماهه پریود نشدم و دکتر برام دوفاستون و لتروزون نوشته البته خرداد ماه عمل لاپاراسکوپی کردم تنبلی تخمدان دارم
حالا خیلی اذیتم میخواستم ببینم اگه الان بخوام پریود شم چجوری دوفاستون بخورم که بیاد راحت شم 😠😠
دکتر خودش برام از ۱۴ سیکل نوشته ولی من خیلی فشار رومه میخوام بیاد راحتم کنه خسته شدم حامله هم نیستم بی بی هام منفی بودن
ممنون میشم راهنمایی کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



379
1401/05/19




