سلام خواهش میکنم راهنمایی کنین . پسرم اسهال و تب داشت امروز بردمش دکتر بهش امپول زدو دارو داد . البته از شنبه شروع شده بود اسهالش . اما الان بسته شده یبوست سخت گرفته . خیلی باد شکم داره و خوابش میاد اما هی میگیرش و ول میکنه . چیکار کنم . گرمیچر و متوکلوپرامید دادم بهش . شیر هم نمیخوره ب زور یکم اب دادم خورده . شکمش پره . مدام تو خونه میچرخونم همش گریه میکنه اولش گفتم شاید مال دندونه بعدش دیدم برای دلشه .
0
1401/05/19
سوال کننده
روغن زیتون الان در دسترس ندارم .
0
1401/05/19
🍃🌵Zahra🌱 .
توغذاش کره بریز
0
1401/05/19
🍃🌵Zahra🌱 .
الو و زردالو و گلابی میتونی بدی
0
1401/05/19
مهرسا عشقم
من یبار یه کاری برای پسرم انجام دادم نمیدونم کار درستی بود یا نه ولی شکمش کار کرد مدفوع کرد
0
1401/05/19
مهرسا عشقم
من کره گذاشتم آب شود بعد هم دادم یکمی خورد هم با سرنگ ریختم تو مقعدش
0
1401/05/19
mom(N) 😌😌
یکم آلو خورشتی خیس کن پوستشو بکن گوشتشو بده بخوره شکمش کار میکنه فقط خیلی نده اسهال میشه
0
1401/05/19
soheila (مامانِ سپنتا)
عرق نعناع بده
0
1401/05/19
yasi
متوکلوپرامید برا تهوعه
دی سیکلیمن بده بچه دلپیچه داره
دی سیکلیمن بده بچه دلپیچه داره
0
1401/05/19
پزشک اوما
سلام مامان گل
عزیزم شکن دلبندتان هنوز کار نکرده؟ چه داروهای دیگری می دهید؟
عزیزم شکن دلبندتان هنوز کار نکرده؟ چه داروهای دیگری می دهید؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



388

