سلام وقت بخیر من پزشکم بعد سقط به همسرم فرتیل اید داد
روی بسته نوشته روزی ۳ تا ولی دکترم گفته روزی یکی
میشه در مورد این قرص توضیح بدید که خوب هست یا نه و کسی بوده با این قرص نتیجه گرفته باشه؟
و اینکه همسرم خیلی قلیون میکشه و من هر چی میگم گوش نمیکنه و واریکوسل هم داره که نوبت پزشک متخصصمون برای ۲۰ روز دیگه است
قلیون خیلی تاثیر داره رو اسپرم؟
پرسش (1401/05/18):
مصدف قرص فرتیل اید برای افزایش کیفیت اسپرم
434
48
1401/05/18
سوال کننده
1
1401/05/18
آمنه 💙💙
قلیون اصلا خوب نیست به نظرم اول واریکوسلش رو درمان کنید اگه نیاز به عمل داره عمل کنید بعد مکمل بدید
فرتیل اید خیلی خوبه
فرتیل اید خیلی خوبه
0
1401/05/18
سوال کننده
این مکمل هم پزشک متخصص با توجه به واریکوسل که بهش گفتیم داد
0
1401/05/18
سوال کننده
پیش جراح باید ۲۰ روز بعد بریم
0
1401/05/18
آمنه 💙💙
تهرانی؟
0
1401/05/18
آمنه 💙💙
چند وقته سقط کردی؟
0
1401/05/18
سوال کننده
نه شمالم
0
1401/05/18
سوال کننده
یک ماهه
0
1401/05/18
آمنه 💙💙
واریکوسل گرید چنده؟سونو داده؟
0
1401/05/18
سوال کننده
من خواهر شوهرم اومده گفته شوهرت واریکوسل داره اصلا میگفته لوله اش بسته است ، میگه تعجب کردیم باردار شدی از شوهرم میپرسم میگه من مجردیم دکتر گفت برای بچه دار شدن یه عمل شاید داشته باشی ولی میگه نگفت واریکوسل دارم
0
1401/05/18
آمنه 💙💙
از دلایل سقط همین اسپرم هم میتونه باشه اگه dfiبالا باشه
که همون واریکوسل و یا قلیون خودش باعثش میشه
که همون واریکوسل و یا قلیون خودش باعثش میشه
0
1401/05/18
سوال کننده
والا خودمم گیج شدم شوهرمم قبول نمیکرد بره دکتر جراح دیگه ۷ شهریور نوبت گرفتیم
0
1401/05/18
سوال کننده
متاسفانه قبلا سیگار میکشید اونقدر گفتم ترک کرد ولی الان تا روزی ۳ بار هم قلیون میکشه
1
1401/05/18
آمنه 💙💙
حتما پیگیری کنید اگه میتونی بیار تهران مرکز ناباروری و سقط مکرر ابن سینا
دکتر جنتی و یا دکتر سلطان زاده
دکتر جنتی و یا دکتر سلطان زاده
0
1401/05/18
سوال کننده
هر چی هم میگم میگه غذایی خودمو تقویت میکنم
0
1401/05/18
آمنه 💙💙
اره دیگه بگو بچه میخوای یه مدت ترک کن
0
1401/05/18
سوال کننده
اول گفتم اینجا برم دکتر چون خودم خداروشکر مشکلی ندارم مشکل شوهرمم جدی نیست ولی خب یه مدت پرهیز از یه سری چیزا لازمه که متاسفانه پذیرش نداره نسبت بهش
0
1401/05/18
آمنه 💙💙
منطقی باهاش حرف بزن قبول میکنه
منم شوهرم قلیون میکشید البته تفننی ولی خب راضیش کردم نکشید تو مدت اقدام تا بارداری
منم شوهرم قلیون میکشید البته تفننی ولی خب راضیش کردم نکشید تو مدت اقدام تا بارداری
1
1401/05/18
سوال کننده
دقیقا حرف میزنم دلیل میارم امان از رفیق بد
0
1401/05/18
آمنه 💙💙
انشالا که درست میشع همه چی توکل بخدا
فرتیل هم مکمل خوبیه
نگران نباش
فرتیل هم مکمل خوبیه
نگران نباش
0
1401/05/18
آمنه 💙💙
ازمایش اسپرم داده تا حالا همسرت؟
0
1401/05/18
Fateme akbari
شوهر من استفاده کرد خوب شد
0
1401/05/18
Parinaz D
فرتیل اید بسیار خوبه بنظرم یکی کمه روزی دوتا بخوره
0
1401/05/18
Parinaz D
به همسرتون بگید حتی اگه واریکوسلم عمل کنی ، قلیون رو ترک نکنی نتیجه نمیگیریم
0
1401/05/18
سوال کننده
نه اونقدر مقاومه که اصلا حرف گوش نمیده
0
1401/05/18
سوال کننده
متخصص زنانی که پیشش رفتم گفت یدونه یا قرص ویتامینe و d
0
1401/05/18
سوال کننده
چون من بطور منظم اقدام نداشتم ولی باردار شدم و ساک بارداری همه چی خوب بود ولی هم خونه ام طبقه ۳ اسانسور نداره هم مهمون از اصفهان داشتم رفتم جنگل سربالایی و پایینی پیاده رفتم دیگه افتادم به خونریزی و سقط شد
0
1401/05/18
سوال کننده
الان اول میخوام تمام ازمایشها رو هم خودم و همسرم بدیم که خدای نکرده دوباره اتفاق نیوفته
0
1401/05/18
سوال کننده
چون از نظر جسمی و روحی خیلی اذیت شدم
0
1401/05/19
پزشک اوما
سلام جان دلم
بله فرتیل اید مکمل بسیار مناسبی است حتما مصرف کنند. اما وقتی همسرتان سبک زندگی را اصلاح نکنند هیچ مکملی توان معجزه ندارد، قلیان را کنار بگذارند و سیگار هم نکشند چون به شدت تاثیر منفی دارند 🌹
بله فرتیل اید مکمل بسیار مناسبی است حتما مصرف کنند. اما وقتی همسرتان سبک زندگی را اصلاح نکنند هیچ مکملی توان معجزه ندارد، قلیان را کنار بگذارند و سیگار هم نکشند چون به شدت تاثیر منفی دارند 🌹
0
1401/05/19
سوال کننده
ممنونم
من خودم زینک و ویتامین e و d و فولیک اسید و ویتامین c قرص جوشان مصرف میکنم
خوبه این مکمل ها؟
من خودم زینک و ویتامین e و d و فولیک اسید و ویتامین c قرص جوشان مصرف میکنم
خوبه این مکمل ها؟
0
1401/05/19
آمنه 💙💙
پروگناکر کانسپشن هم مکمل خوبیه برا خودت
0
1401/05/19
پزشک اوما
بله جانم اما آزمایشات مرتبط با سقط را هم انجام دهید تا بتوان هدفمند در مورد مکمل های موردنیاز تصمیم گیری کرد 💜
0
1401/05/19
سوال کننده
انجام دادم مشکلی نداشتم
0
1401/05/19
سوال کننده
ممنونم گلم
0
1401/05/19
پزشک اوما
بنابراین طبق مکمل هایی که پزشکتان تجویز کرده اند پیش بروید عزیزم🌸
1
1401/05/19
سوال کننده
ممنونم
0
1401/05/19
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم🌸🌸
0
1401/05/19
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
0
1401/08/29
مهسا 🌙
سلام عزیزم شما تایپیکیت فعاله هنوز؟
خواستم بپرسم شما با فرتیل اید جواب گرفتید؟
همسرتون عمل هم کرده ؟
الان دکتر به ماهم این قرصو داده ولی خیلی نا امیدم کرده😭😭😭 میگن چون تحرکش صفره و کیفیت اسپرمش خوب نیس باردار نمیشم😔
خواستم بپرسم شما با فرتیل اید جواب گرفتید؟
همسرتون عمل هم کرده ؟
الان دکتر به ماهم این قرصو داده ولی خیلی نا امیدم کرده😭😭😭 میگن چون تحرکش صفره و کیفیت اسپرمش خوب نیس باردار نمیشم😔
0
1401/08/29
سوال کننده
سلام من همسرم بعد اینکه فرتیل اید مصرف کرد از اسپرم داد و خداروشکر مشکلی نداشت
همه چی بر میگرده به اصلاح سبک زندگی من خودم فعلا نمیخوایم بچه دار بشیم تا بعد عید چون اضافه وزن دارم میخوام وزنمو بیارم پایین بعد
همه چی بر میگرده به اصلاح سبک زندگی من خودم فعلا نمیخوایم بچه دار بشیم تا بعد عید چون اضافه وزن دارم میخوام وزنمو بیارم پایین بعد
0
1401/08/30
مهسا 🌙
جدی؟ خداروشکر
0
1401/08/30
مهسا 🌙
عزیزم من یه سوالی داشتم اینکه اگه ازمایش خوب باشه دیگه نیاز نیس واریکوسل عمل بشه ؟؟
الان همسر منم واریکوسل داره دکتر میگه باید جراحی شه. ولی هنوز بعد مصرف فرتیل از اسپرم ندادیم ببینیم تغییر کرده یا نه.
شما عمل کردید؟
الان همسر منم واریکوسل داره دکتر میگه باید جراحی شه. ولی هنوز بعد مصرف فرتیل از اسپرم ندادیم ببینیم تغییر کرده یا نه.
شما عمل کردید؟
0
1401/08/30
سوال کننده
ما پیش چند تا ارولوژیست که جز بهترینهای شهرمون بود رفتیم بعد دیدن جواب ازمایش گفتند نیاز به عمل نیست چون رو اسپرم تاثیر نذاشته
0
1401/08/30
مهسا 🌙
ممنونم عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- فرتیل اید برای تقویت اسپرم
- قرص فرتیل اید وگلوکوفاژ
- ovaboost کپسول برای بارداری؟
- لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم؟؟
- کسایی که همسرشون فرتیل اید مصرف کردن
- راز باردار شدنم بیاید بهتون بگم🤗🤗
- مصرف کپسول فرتیل اید برای مردان
- مصرف داروی تقویتی بدون تجویز پزشک
- سلام خانما،کسی همسرش از این مکمل آندروفرتی استفاده کرده،؟!؟!
- بچه ها کیا قرص فرتیل اید خوردن جقدرم گرونه




