سلام
من امروز اسهال گرفتم از صبح،چیزی هم نخوردم که اذیت بکنه به نظرم.فقط صبح حلیم زیاد خوردم!
از صبح تا شب حدود پنج بار بیرون روی داشتم ولی با دل پیچه و دلدرد زیاد همراه نیست و خیلی کم هست.یکمم احساس میکنم تب دارم ولی اطرافیان که دست میزنن به سرم، میگن نه!
تا وقت دکترم هم سه روز مونده.تا اون موقع صبر کنم یا زودتر باید مراجعه بکنم؟
ممنونم🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



545
1401/05/17



