سلام به همگی
من دنبال یه دکتر خوب هستم
دکتر قبلیم کلی داروی محرک تخمدان بهم داد در صورتیکه مشکلی نداشتم و باعث شد ضخامت اندومتر کم بشه میخوام دکترمو عوض کنم
تحقیق کردم و یه سری دکتر پیدا کردم
میشه اگر شما شناختی از این دکترا دارید بهم بگید یا اگه دکتر خوبی در تهران و سمت غرب میشناسید بهم بگید
دوماه اقدام کردم با کلی دارو که هم خودم میخوردم هم همسرم هنوز باردار نشدم چون سنم زیاده میخوام زودتر باردار بشم
دکتر عارفی
دکتر فریبا یوسف نژاد
دکتر نیره نصیری
پرسش (1401/05/17):
نطر سنجی در مورد دکتر خوب در تهران
378
67
1401/05/17
سوال کننده
0
1401/05/17
سوال کننده
دکتر رزاقی هم میگن خوبه ولی اونم بهم دوره
2
1401/05/17
سوال کننده
تعریف دکتر مهرنوش امیری هم شنیدم
0
1401/05/17
مامان آنیا خدایا شکرت
دکتر عارفی عالیه اگه بتونی ازش زود وقت بگیری
0
1401/05/17
مامان آنیا خدایا شکرت
ایران نیست
0
1401/05/17
مامان آنیا خدایا شکرت
مهرنوش امیری هم عالیه
0
1401/05/17
مامان آنیا خدایا شکرت
دوماه که چیزی نیست دختر
چندسالته مگه؟
انشاالله زود باردار میشی
چندسالته مگه؟
انشاالله زود باردار میشی
0
1401/05/17
سوال کننده
۳۵ سال
0
1401/05/17
سوال کننده
اره منم شنیدم ایران نیست
0
1401/05/17
سوال کننده
دیر به دیر وقت میده؟
0
1401/05/17
Parinaz D
دکتر صفیه عشوری مقدم..فوق تخصص نازایی سمت غرب
2
1401/05/17
❤مریم باانو❤ .
سلام دکتر افسانه لالویی خیلی دستش سبکه هرکی رفته پیشش باردارشده
اخلاقش یکم تنده ولی دلسوزه
اخلاقش یکم تنده ولی دلسوزه
0
1401/05/17
❤مریم باانو❤ .
مطبشم خ کارگرشمالی ک خسروی هست
0
1401/05/17
مامان آنیا خدایا شکرت
برا نوبت اولی بله ولی پرونده داشته باشی زود میدن
منم تحت نظر ایشون هستم
منم تحت نظر ایشون هستم
0
1401/05/17
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/05/17
سوال کننده
به شما دارو هم داده؟
0
1401/05/17
sara jafari
فقط مهرنوش امیری
1
1401/05/17
sara jafari

اگه میخوای یه دکتر دانا وکاربلد ومهربون وظیفه شناس داشتی باشی
0
1401/05/17
سوال کننده
وقت میدن برای بیماران جدید؟
1
1401/05/17
sara jafari
آره عزیزم
0
1401/05/17
sara jafari
پیج اینیستا روش زده نوبت دهی آنلاین برو توسایت راحت وقت بگیر محبوبه دکتر خیلی خوبیه مطمئن باش پیشش نتیجه میگیری
0
1401/05/17
سوال کننده
راهش برام دوره ولی میرم پیشش
1
1401/05/17
sara jafari
من از کرج میرفتم پیشش تا نتیجه گرفتم
0
1401/05/17
سوال کننده
چه خوب
ممنون عزیزم از جوابت
ممنون عزیزم از جوابت
1
1401/05/17
sara jafari
فدات انشالله سال دیگه یه نی نی ناز توبغلت باشه
0
1401/05/17
سوال کننده
سارا جان معطلی تو مطب زیاده؟
0
1401/05/17
sara jafari
محبوبه جان آره معطلی داره اگه ۳وقت گرفتی ۴نوبتت میشه یک دفعه هم دیدی خلوت بود همون ۳
1
1401/05/17
سوال کننده
باشه عزیرم ممنونم ازت ایشالا بارداری خوبی داشته باشی
1
1401/05/17
sara jafari
قربونت انشاالله خودتم زود زود مامان بشی
1
1401/05/18
karen S
دکتر مهرنوش امیری عالی واقعا پنجه طلاس
1
1401/05/18
سوال کننده
ایشالا منم جواب بگیرم
مرسی از همگی که وقت گذاشتین و جواب دادین
مرسی از همگی که وقت گذاشتین و جواب دادین
0
1401/08/22
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
سلام شما پیش کدام دکتر رفتی
و نتیجه گرفتی؟
و نتیجه گرفتی؟
0
1401/08/22
سوال کننده
پیش دکتر مهرزاد نقش تبریزی
دو دوره بهم دارو داد
بعدش دیگه دارو نخوردم ۲ ماه بعدش باردار شدم
الان دکتر به نظر من نقشی نداشت
اون ۲ ماهی که کلی بهم قرص و امپول داد نتیجه نگرفتم
به محض اینکه داروهامو قطع کردم و بیخیال شدم باردار شدم
دو دوره بهم دارو داد
بعدش دیگه دارو نخوردم ۲ ماه بعدش باردار شدم
الان دکتر به نظر من نقشی نداشت
اون ۲ ماهی که کلی بهم قرص و امپول داد نتیجه نگرفتم
به محض اینکه داروهامو قطع کردم و بیخیال شدم باردار شدم
0
1401/08/22
سوال کننده
دکتر مهرنوش امیری دوستمون گفت خوبه
من تا مطب هم رفتم دیدم خیلی شلوغه برکشتم
من تا مطب هم رفتم دیدم خیلی شلوغه برکشتم
0
1401/08/22
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
عزیزم من پیش مهرنوش امیری ای وی اف کردم و جواب نگرفتم😔
0
1401/08/22
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
میخوام طبیعی اقدام کنم یه مقداری دارو تقویتی برای خودمو همسرم گرفتم میخوام بزنم به بیخیالی
0
1401/08/22
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
پس نظرت اینه که دکتر نرم؟
0
1401/08/22
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
روز های چندم سیکل نزدیکی داشته باشم
یه مقدار راهنماییم کن
ممنونم
یه مقدار راهنماییم کن
ممنونم
0
1401/08/22
سوال کننده
اره بهترین کاره
به ما هم کلی داروی تقویتی داد
و اینکه توی رابطه اصلا فکر بچه نباش
دکتر لازمه ولی واسه اینکه ببینی کم و کسری نداشته باشی
وگرنه همشون گلوکوفاژ و لتروزول و امپول میدن
من تازه مشکل تنبلی تخمدان هم نداشتم
به ما هم کلی داروی تقویتی داد
و اینکه توی رابطه اصلا فکر بچه نباش
دکتر لازمه ولی واسه اینکه ببینی کم و کسری نداشته باشی
وگرنه همشون گلوکوفاژ و لتروزول و امپول میدن
من تازه مشکل تنبلی تخمدان هم نداشتم
0
1401/08/22
سوال کننده
روزهای تخمک گذاریت
از روی کیت تخمک گذاری میتونی متوجه بشی
از روی کیت تخمک گذاری میتونی متوجه بشی
0
1401/08/22
سوال کننده
اسید فولیک و d3 بخور مرتب
0
1401/08/22
سوال کننده
به من که دکتر میگفت بعد از پریود تموم شد یه شب در مبون رابطه داشته باش
ولی ماهی که من باردار شدم کلا ۳ بار رابطه داشتم ولی خب یکیش روز اصلی تخمک گذاریم بود
ولی ماهی که من باردار شدم کلا ۳ بار رابطه داشتم ولی خب یکیش روز اصلی تخمک گذاریم بود
0
1401/08/22
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
توخودت کیت استفاده کردی همون ماه؟
0
1401/08/22
سوال کننده
نه من از روی همین اوما میدیدم
ولی کلا همین جوری رابطه داشتیم بعدش دیدم که توی تخمک گذاری بوده
ولی کلا همین جوری رابطه داشتیم بعدش دیدم که توی تخمک گذاری بوده
0
1401/08/22
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .

0
1401/08/22
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
تقویتی اینارو خریدم ،خوبه به نظرت؟
0
1401/08/22
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
اینا داخلش فولیک اسید و d3 هم داره
0
1401/08/22
سوال کننده
والا من که خودم تقویتی نخوردم
به همسرم fertilaid دکتر داد.
همسرتون از اسپرم دادن؟
به همسرم fertilaid دکتر داد.
همسرتون از اسپرم دادن؟
0
1401/08/22
سوال کننده
اینکه تقویتی خوبه یا نه نمیدونم
0
1401/08/22
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
آره ما ازمایش نیست که نداده باشیم برای ای وی اف همه ازمایشا را دادیم
0
1401/08/22
سوال کننده
خب پس
0
1401/08/22
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
دیگه از دکترو دوا خسته شدیم هردو خیلی هزینه کردیم برای ای وی اف ولی هیچی به هیچ
0
1401/08/22
سوال کننده
حالا تغذیتون هم حواستون باشه
0
1401/08/22
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
گفتم سه ما تقویتی بخوریم اقدامم داشته باشیم شاید خدا خواست
0
1401/08/22
سوال کننده
میخوای راجع به این تقویتی ها از دکتر اوما بپرس
0
1401/08/22
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
باشه❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




