سلام مامان جان فعلا تا 18 ماهگی مسواک زدن با آب به تنهایی کافی است و از 18 ماهگی تا 6 سالگی باید از خمیر دندان های مخصوص کودکان استفاده کنید، با مسواک انگشتی در حال حاضر مسواک بزنید و از داروخانه بخواهید باتوجه به سن دلبندتان گزینه مناسب را پیشنهاد کند 🌹