سلام وقتتون بخیر.من 4روز زایمان کردم ولی هنوز شکمم کار نکرده روزی 3بار راکسی ژل هم میخورم .شیاف بیزاکول خوبه مصرف کنم؟؟طرز مصرفشم بگید بی زحمت
0
1401/05/16
سوال کننده
من معمولا یبوست دارم ک با مصرف مایعات و میوه ها رفع میشه.الان هر کاری میکنم جواب نمیده
0
1401/05/16
سوال کننده
در ضمن ب پسرمم شیر میدم
0
1401/05/16
سارا خانوم
شیاف پیزاکودیل خوبه یه دونه بزار راحت میشی
0
1401/05/17
پزشک اوما
سلام جان دلم
وقتتون بخیر 🌹
در قدم اول لاکتولوز یا شربت انجیر فیژین پلاس نیاک را امتحان کنید، اگر جواب نداد شیاف گلیسیرین را تست کنید و اگر باز جواب نداد آنگاه مجاز به استفاده از بیزاکودیل هستید ❤️
وقتتون بخیر 🌹
در قدم اول لاکتولوز یا شربت انجیر فیژین پلاس نیاک را امتحان کنید، اگر جواب نداد شیاف گلیسیرین را تست کنید و اگر باز جواب نداد آنگاه مجاز به استفاده از بیزاکودیل هستید ❤️
0
1401/05/17
sadeghi ..
من دیروز بیزاکودیل استفاده کردم درعرض یه ربع اثر کرد تا بیایی اینارو امتحان کنی طول میکشه همون اول شیافو بزار
0
1401/05/17
سوال کننده
منم گذاشتم و اثر کرد.مرسی
1
1401/05/17
سوال کننده
ممنون دکتر عزیز
0
1401/05/17
sadeghi ..
قربونت
0
1401/05/17
فرزانه مامان شازده والا
منم سزارین که شدم خواستم مرخص بشم الکی گفتم شکمم کار کرده، ترسیدم نذارن بیام خونه
تا شبش که اومدم خونه باز شکمم کار نکرد دیگه اطرافیان و بچه های اوما ترسوندنم بیزاکودیل رو که زدم 10 دقیقه نشد اوکی شد 😉
تا شبش که اومدم خونه باز شکمم کار نکرد دیگه اطرافیان و بچه های اوما ترسوندنم بیزاکودیل رو که زدم 10 دقیقه نشد اوکی شد 😉
0
1401/05/17
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل 🌹
0
1401/05/17
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
0
1401/05/18
سوال کننده
آره آب رو آتیشه😅😅
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



5771

