سلام من س روزی میشه کرونای اومیکرون گرفتم و بچه شیر خوار دارم که فقط شیر خودمو میخوره الان دو روزی میشه مدفوعش سبزه و تبش ۳۷و ۳۸پایین تر نمیاد سوالم اینه دندون در میاره یا کرونا گرفته اونم موقع شیر دادن ماسک میزارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



381
1401/05/15






