سلام پزشک محترم اوما
بخاطر مشکلات معده بعد از تغییر داروها،دکترم بهم شربت آدی ژل رو دادند و گفتند قبل یا بعد هر وعده غذا یک قاشق بخورم و تا ۷_۸قاشق در طول روز مجاز هست.
از نظر مقدار مصرفی که گفتند مشکلی نداره؟
هفته ۲۱ بارداری هستم و حدودا ۱۰ روز هست از این شربت استفاده میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1939
1401/05/15


