سلام خانمو..بچه ها من روز ۲۸سیکلم لکه دیدم تا روز ۳۰ بعد قطع شد..اصلا بدون دل درد وعلایم پریود..فقط رفتم دستشویی داشتم ..رنگش قهوه ای بود..حالا یک هفته تقریبا لکه ندارم..پریودم نشدم..علائمم هیچی ندارم..بی بی چکم منفی..چیکار کنم ب نظرتون..الان ۹ روزه عقب انداختم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



663
1401/05/14




