سلام پزشک عزیز اوما
یک سوال داشتم مشکل خواهر شوهرمه
این بنده خدا دوتا پسر داره یکی ۷ ساله و یکس دو سالو نیمه
این دوتا به هیچ صراطی مستقیم نیستن
این بچه کوچیکه رو از دو سالگی تقریبا شروع کرده ب از جیش گرفتن اما نمیگه ک نمیگه
تا کارشو میکنه میگه جیش کردم
قشنگ میفهمه
میبری دستشویی هرکاری میکنی جیش نمیکنه بعد همینکه از دستشویی میاد بیرون جیش میکنه شلوارش
یا رو وسایل خونه شلوارشو میکشه پایین جیش میکنه
بنده خدا نمیدونه دیگه باید چیکار کنه
این بچه از هیچی ام نمیترسه
البته از کسی نمیترسونیمش و کتک و دعوا هم نداریم
بنده خدا خودش یکمم افسردگی داره و ذهنش درگیره خیلی داره اذیت میشه
پسر بزرگشم ک وقتی کوچیکه اینکارارو میکنه میخنده و تشویقش میکنه
اونم فکر میکنه کار خوبی داره میکنه ب بزرگه ام هرچی میگیم اینجوری نکن اصلا گوشنمیده
اونم جورای دیگه اذیت میکنه
شما میتونید راهکاری بدید
ممنون میشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



638
1401/05/14



