از پماد آنتی هموروئید استفاده کن
بهتر میشی .
سلام مامان جان
دچار هموروئید یا همان بواسیر شده اید. الان یبوست ندارید؟
سلام یه تایم یک هفته یا ده روز بیرون روی (اسهال) داشتم
عزیزم بدلیل الگوی دفع غیرطبیعی احتمالا دچار بواسیر شده اید، تلاش کنید تا از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید. اجازه ندهید مدت طولانی دچار یبوست و اسهال بمانید. بعد از اجابت مزاج از دستمال کاغذی خشک استفاده نکرده و برای تمیز کردن ناحیه مقعد از دستمالی استفاده کنید که اندکی خیس شده باشد و حتما ناحیه مقعد را به خوبی تمیز کنید. اگر درد ندارید اقدام خاصی لازم نیست در غیر این صورت از پمادهای آنتی هموروئید و محلول MG کمک بگیرید 🌹