سلام بچه ها من هماتوم دارم به اندازه ۱۷ میل و اینکه دوقلو باردارم طبق آخرین سونو یکی از جنین ها فوق العاده ضعیف بود و دکتر گفت احتمال سقط هست سوالم اینه که آیا این خونریزی قهوه ای به خاطر دفع هماتومه یا نه به خاطر دفع جنین ضعیف
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



570
1401/05/13



