سلام خانم دکتر پسرم دوسالو نیمش هست تقریبا چند ماهی میشه ک وقتی بستنی میخوره پشت سر هر قاشق سرفه میکنه
قبلا اینجور نبود
عید کرونا گرفت تقریبا از اون موقع اینجوری میشه
ب نظرتون دلیلش چیه
من خیلی هم بهش بستنی نمیدم شاید در هفته یبار
پرسش (1401/05/13):
سرفه کردن بعد خوردن بستنی
2493
11
1401/05/13
سوال کننده
0
1401/05/13
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
وای دقیقا مثل من شاید باورت نشه ولی منم از بعد کرونا هر موقع بستنی یا یه چیز شیرین سرد میخورم سریع گلوم به خارش میوفته تا سرفه نکنم رفع نمیشه بعضی وقتا سرفه عطسه باهم میاد
0
1401/05/13
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
کسی راهکار داشت ب من بده
0
1401/05/13
♡z ♡ .
عزیزم بچه دوست منم لینجور بود دکتر گفت تا چند ماه به هیچ عنوان نباید بستنی بخوره تا سرفه هاش خوب بشه آلرژی گرفته بود چند ماه نداد بستنی به بچه کامل خوب شد بعدشم کم داد
0
1401/05/13
سوال کننده
پسرم اینجور نبود اصلا چندماهه اینجوری شده
0
1401/05/13
سمیه 💙
عزیزم این آلرژیه بایدیه مدت فاصله بگیره
1
1401/05/13
سوال کننده
ممنون
0
1401/05/13
♡z ♡ .
اونم نبود عزیزم کمکم شروع شد هی بیشتر شد
0
1401/05/13
سوال کننده
دگ بهش نمیدم
0
1401/05/13
سمیه 💙
فدات
0
1401/05/14
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
عزیزم متاسفانه یکی از عوارض کرونا که حتی خود من هم به آن گرفتار شده ام، حساسیت و آلرژی بعد از بيماري است که با گذشت زمان به مرور برطرف میشود، نگران نباشید فقط برای مدتی بستنی یا هر ماده ای که با خوردن آن دلبندتان دچار سرفه و مشکل میشود را به او ندهید 🌸
عزیزم متاسفانه یکی از عوارض کرونا که حتی خود من هم به آن گرفتار شده ام، حساسیت و آلرژی بعد از بيماري است که با گذشت زمان به مرور برطرف میشود، نگران نباشید فقط برای مدتی بستنی یا هر ماده ای که با خوردن آن دلبندتان دچار سرفه و مشکل میشود را به او ندهید 🌸
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




