زایمان اینهارو نمیدونم ولی حلقه من از این ژله ای های دوبل هستش وقتی شروع میکنم به زدن جفت پهلوهام قسمتایی از شکمم کبود میشه انگار یکی با کمربند منو زده
من بعد از ورزش یه رب میدوئم بعدش حلقه میزنم
واسه منم از همیناس،ولی هیچوقت کبود نشدم درد میگیره ولی کبود نمیشه
حلقه زدن مهره های کمر رو نابود میکنه
سلام جان دلم
عزیزدلم از 6 هفته بعد سزارین شما میتوانید به مرور ورزش را شروع کنید، در ابتدا ورزش بسیار بسیار سبک باشد و به شکم فشار وارد نشود و از حوالی 9 ماه بعد زایمان اگر بخیه ها کاملا بهبود یافته باشند و اصلا درد و ناراحتی نداشته باشید که استفاده از حلقه مجاز است اما بهتر است در ابتدا حلقه ساده باشد اگر مشکل نداشتید بعد هولاهوپ را امتحان کنید 🌹
ممنون بابت پاسخگویی دکتر عزیز و دوستان