عزیزم منم همینطورم هرچی هفته هات بالاتربره بیشترم میشه
همینکه دردنداری اوکیه
من که پریشب یجوری خودشوسفت کردکه فقط وسط شکمم پیش نافم حسش کردم پایین شکمم قشششنگ دوتاپاشوتونستم لمس کنم😂😂چنددقیقه طول کشید تادرست خودشوجاانداخت
نه دختره
خب خیالم راحت شد که طبیعیه
اره گلم طبیعی هست اگه فاصله هاش زیاد باشه مشکلی نیس
ازاینجابه بعدقراره کلی دردتحمل کنیم😁😁
من شبا از کمر درد و درد کشاله ران نمیتونم بخوابم
من هردردی بگی تجربم شداین روزا 🥺
سلام جان دلم
وقتتون بخیر 🌸
اگر در طی زمان به شدت این حالات که همان انقباضات هستند افزوده نشده است، الگویی منظم پیدا نکردهاند و با گذشت زمان فاصله میان آن ها کمتر و طول مدت آنها بیشتر نشده است،
و به علاوه اگر با لکه بینی، خونریزی، نشت مایعات شفاف شبیه به آب و به گرمای ادرار و یا کاهش یا افزایش غیرطبیعی حرکاتجنین همراه نیستند، بنابراین جای نگرانی وجود ندارد.
در چنین شرایطی این سفت شدن ها میتوانند احتمالا انقباضات کاذب رحمی که براکستون هیکس نام دارند، باشند. البته باتوجه به سن بارداری من توصیه می کنم که حتما یک سر هم به بیمارستان مراجعه کنید تا باارزیابی ها مطمئن شویم که علت همان انقباضات کاذب بوده و در معرض خطر زایمان زودرس نیستید🌹🌹
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️