سلام مامان گل
عزیزم در سونوگرافی شما تمام موارد بررسی شده طبیعی هستند و وزن دلبندتان هم خوب است، مشکلی وجود ندارد ❤️
ممنون خانم دکتر
میشه ۳۷ هفته و ۲روز زایمان کرد؟
سزارین قبلیمم ۷ شهریور پارسال بوده
باید تا هفته 39 صبوری کنید جانم مگر اینکه پزشکتان بنا به دلیلی زمان زایمان را زودتر تعیین کند. البته که تا هفته 37 تمام نشود اگر حالتان خوب باشد قطعا زایمان انجام نخواهد شد