سلام خسته نباشید خانم دکتر من بارداری بسیار سختی داشتم وزن بچه من 1700بود ولی الحمدالله مشگلی نداشتیم تا ۸ماه پیش ک یهو من شروع کردم ب وزن کم کردن اینطوری بگم ک من از وزن 54 از برج 8پارسال الان شدم 44 این خیلی داره عذابم میده ب طوری ک مامانم داره جوش میزنه فکر میکنه مریضم و اقوام حتی شوهرم فکر میکنن چیزی مصرف دارم ک انقدر بدجور لاغر شدم اوایل میگفتم جوش زدم لاغر شدم چون زیادی جوشی هستم و اینکه با خواهرم شریک شدم خیلی نگرانم شراکتمو با خواهرم بهم زدم اما فرقی نکرد همینطور هی لاغر تر میشم تنها چیزی ک هس خیلی ذهنمو مشغول کرده اینکه از زمان تولد بچم ک فقط ده روز شیر منو خورد و دیگه نخورد من سینه هام هنوز شیر دارن بنظرتون علتش این نمیتونه باشه متونید راهنمایم کنید چیکار کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



651
1401/05/13





