بله ک ممکنه
سرخک ویروسیه مثل ابله واگیر داره
بهتره رفت و امد نکنید
واگیرش شدیده بهتره رفت و آمد نکنین
۴ روز بعد بهبود دیگه منتقل نمیشه
شما خودت هم بارداری، اصلا رفت و آمد نکم
با خودشون مستقیم نه اما با کسای دیگه که اونا باهاشون در ارتباط بودن و قبلا اونجا بود چطور
بچه خواهرشوهرم مریض شده خونه مادرشوهرم بودن تا تب بچه بیاد پایین .میخوام بدونم ما مجاز به رفت و آمد با مادرشوهرم هستیم یا نه
قطعا هرکس در معرض بیمار بوده و واکسن نزده باشه و آنتی بادی نداشته باشه براش خطرناکه.
پسر شما هم یک سالگی و هم ۱۸ ماهگی زده. انشاالله نمیگیره.
خودت هم ابتدای بارداری احتمالا آزمایش آنتی بادی دادی
اگر آنتی بادیش رو نداشته باشی فکر کنم پزشکت بهت میگفت، البته واقعا مطمین نیستم. پزشک اوما بهتر راهنمایی میکنه
سلام مامان جان
باتوجه به اینکه بقیه ممکن است نقش ناقل را ایفا کنند و نمیدانیم مادر همسرتان واکسیناسیون را باتوجه به سنشان در گذشته انجام داده اند یا خیر، اصلا بههیچ عنوان فعلا رفت و آمد نکنید 🌹
خانم دکتر من یک سوال دیگه هم دارم