سلام دوستان .کودک ۹ ماهه دارم ۱هفته قبل تب داشت بردم دکتر شربت استا و سیتریزین . کلاویسیلین داد بعد ۳ روز خوب شد ولی الان آبریزش بینی شدید و عطسه میکنه ولی تب نداره .دندونای بالایی هم داره در میاد شکاف افتاده رو لثه اش .ببرم باز دکتر ؟ قطره سدیم کلراید میریزم بینیش ولی فرق نمیکنه بینش گرفته
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



363
1401/05/12



