سلام عزیزم نوشته جفتت قدامی شده انگار یعنی اومده بالا
قبلا در چه حد پایین بود؟
استراحت داشتی که رفت بالا؟
قبلا سیرکولار پرویا بود جفتم نمیدونم فقط هم سونو هم دکتر گفتن جفت پایین استراحت کن منم تا حدودی استراحت کردم
افزایش اکوژنیسته لوپ های روده خطرناکه ینی چی 🥺
آره الان نوشته آنتریور که یعنی قدامی
نمیدونم عزیزم خود دکتر سونو چیزی نگفت بهت؟ معمولا اگر چیزی باشه خطرناک باشه خودشون میگن
نه دکتر سونوگفت تا جایی که خودشو نشون داده نرماله
خداروشکر پس هیچی نیست نگران نباش
سلام به روی قشنگتون مامان جان
لطفا برای تفسیر صحیح عکس گزارش غربالگری ها را ارسال کنید تا ببینم
این غربال اولمه و سونو ☝️
بسیار هم عالی عزیزم ، باتوجه به طبیعی بودن نتیجه سل فری دی ان ای خیالمان راحت است که روده اکوژن یا همان افزایش اکوژنیسیته در روده ها مرتبط با بیماری های ژنتیکی نیست. اما در هر حال من توصیه میکنم یک اکوکاردیوگرافی قلب جنین انجام داده و سونوگرافی را در هفته 24 تکرار کنید ، اغلب مواقع مشکل خودبهخود برطرف میشود و یافته ای بی اهمیت است 💗