سلام وقت بخیر.از ظهر دخترم تب شدید داشت.ساعت ۴ بهش استامینوفن دادم .ساعت ۸ اثرش رفت بدنش داغ بود.تبش رو گرفتم دیدم ۳۹.۵ هست.یه شیاف استامینوفن گذاشتم زود بردمش دکتر معاینه کرد گفت ویروسیه.الان باز اثر شیاف رفته تبش ۳۹ به بالا بود.سوالم اینه که براش کتوتیفن و شربت استامینوفن نوشته با اسپری بینی.عکسشونو میذارن لطفا ببینین مشکلی نداره بدم؟
0
1401/05/12
سوال کننده

0
1401/05/12
سوال کننده

1
1401/05/12
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
اگه دکتر داده حتما مشکل نداره فقط نذار تبش بره بالا
0
1401/05/12
Malihe____ 💙💖
اره بده مشکل نداره ولی شربت برای بالای دوساله همون قطره یا شیاف بهتره و اینکه حتم حتما پاشویه کن شکم پشت قسمت داخلی رون پا کف دست و پا
0
1401/05/12
نسیم م
تند تند پاشویه تن شویه کن. تب رو دایم چک کن. بخور سرد اگر داری روشن کن براش
0
1401/05/12
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
لباس نازک تنش کن اگه میتونی پوشکش نکن شیر و آب زیاد بهش بده تند تند جیش کنه تبش زود میاد پایین
0
1401/05/12
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
پیاز رنده کن بذار کف پاش
من دگ ب پسرم شربت بروفن دادم
اونم ۳۹.۵ بود تبش
من دگ ب پسرم شربت بروفن دادم
اونم ۳۹.۵ بود تبش
0
1401/05/12
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
انقدر پاشویه کردم با اون شربت دما بدنش اومد ۳۶
0
1401/05/12
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
فردا هم بهش خاکشیر انجیرخیس بده هرچی شکمش کار کنه تبش میاد پایین
0
1401/05/12
مانیا* maria
ب دختر منم همین داروها رو داده بودن البته اونموقع 8 ماهش بود حتما داروهاشو بده
0
1401/05/12
خانم گل .
تبش بالاست حتما میدونستن ک با قطره تبش پایین نمیاد ک شربت دادن
بده بهش
ضرر تب بالا خیلی بیشتره
بده بهش
ضرر تب بالا خیلی بیشتره
0
1401/05/12
خانم گل .
گاز استریل و با اب ولرم خیس کن بزار رو قسمت ران پاهاش و زیر بغلش و شکمش
ب پایین اومدن تبش خیلی کمک میکنه
ب پایین اومدن تبش خیلی کمک میکنه
0
1401/05/12
سوال کننده
اصلا نمیذاره دستمال به بدنش بزنم انگار بدنش درد داره
0
1401/05/12
سوال کننده
از ۱۲ پاشویه میکنم یکسره گریه میکنه
0
1401/05/12
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
دگچاره ای نیست پسر منم نمیذاشت
با اب ولرمپاشویه کن اب سرد نزنی
با اب ولرمپاشویه کن اب سرد نزنی
0
1401/05/12
آریانا ایرانی
عزیزم اینا رو ول کن شیاف بزار عالی میشه
0
1401/05/12
پزشک اوما
سلام مامان جان
وقتتون بخیر 🌷
به جای شربت استامینوفن، در قدم اول با ایبوپروفن تب را کنترل کنید. اگر موفق نشدید شربت استامینوفن بدهید و کتوتیفن هم باتوجه به سن دلبندتان منعی ندارد. اسپری داده شده هم مجاز است. حتما مایعات به دلبندتان بدهید ، شیردهی را افزایش دهید ، تنشویه و پاشویه را نیز فراموش نکنید ❤️
وقتتون بخیر 🌷
به جای شربت استامینوفن، در قدم اول با ایبوپروفن تب را کنترل کنید. اگر موفق نشدید شربت استامینوفن بدهید و کتوتیفن هم باتوجه به سن دلبندتان منعی ندارد. اسپری داده شده هم مجاز است. حتما مایعات به دلبندتان بدهید ، شیردهی را افزایش دهید ، تنشویه و پاشویه را نیز فراموش نکنید ❤️
0
1401/05/12
سوال کننده
دکتر جان از دیشب یکسره تنشویه کردم ولی هنوز تبش بالاس.آیا دوره ی درمان داره یعنی دو سه روز طول میکشه یا ببرمش بیمارستان؟
0
1401/05/12
پزشک اوما
عزیزم تب چند درجه است؟
0
1401/05/12
سوال کننده
پایین تر از ۳۸.۵ نیومده.بین ۳۸.۵ تا ۳۹.۵ بود.الان بهش شیاف زدم
1
1401/05/12
پزشک اوما
عزیزم اگر ایبوپروفن جواب نداد حتما مراجعه کنید
0
1401/05/12
سوال کننده
الان گرفتم تبش ۳۷.۶ شده
0
1401/05/12
سوال کننده
ایبوپروفن کودکان بدم؟چقدر بدم؟
0
1401/05/12
پزشک اوما
وزن دلبندتان چقدر است مامان جان
0
1401/05/12
سوال کننده
۹کیلو تقریبا
0
1401/05/12
پزشک اوما
جان دلم اگر دقیق 9 کیلوگرم است و کمتر نیست در فواصل 6 تا 8 ساعته هر بار 3 سی سی بدهید ، البته اگر با شیاف تب کنترل شد همان شیاف ارجحیت دارد، دقت کنید مبادا بلافاصله استامینوفن و ایبوپروفن را همزمان بلافاصله باهم بدهید و اگر در نهایت تب کنترل نشد حتما به بیمارستان بروید ❤️
0
1401/05/12
سوال کننده
دکتر جان الان تبش فعلا اومده پایین فقط اسهاله دل پیچه داره انگار
0
1401/05/12
پزشک اوما
مامان گل اگر واقعا اسهال دارد قطره پدی لاکت 5 قطره صبح و 5 قطره شب بدهید و شیردهی را افزایش دهید ، اگر شدت یافت مراجعه الزامی است چون خود اسهال زمینه ساز شدت یافتن تب است
0
1401/05/12
haanaaهانا j
عزیزم تجربه من اگر با شیاف و پروفن تب دلبندتون پایین نمیاد حتما ببرید برای سرم درمانی
0
1401/05/12
haanaaهانا j
برا دختر منکه اثر شیاف میرفت تبش ۳۹ و نیم و ۴۰ می رسید با شیاف ۳۸
سر اخر بعد ۳ روز بردمش بستریش کردن.اونم ویروس
گرفت اخر سر شد اسهال بهش ووخیلی آب شد
سرم درمانی کرد تبش قطع سد
سر اخر بعد ۳ روز بردمش بستریش کردن.اونم ویروس
گرفت اخر سر شد اسهال بهش ووخیلی آب شد
سرم درمانی کرد تبش قطع سد
0
1401/05/12
سوال کننده
عزیزم دکتر گفت بیماری ششم گرفته و تا ۳ روز تب خواهد داشت بعدش بدنش جوش های ریز میزنه و همینطور هم شد
0
1401/05/14
سوال کننده
دکتر جان امروز دوبار به دخترم پدی لاکت دادم ولی هنوزم موقع دسشویی کردن گریه میکنه نمیدونم دلپیچه میگیره یا چی
0
1401/05/14
سوال کننده
اسهاله ولی شدید نیس.روزی ۵_۶ بار میکنه.مدفوعش حالت آبکیه .شیر هم کم میخوره بی اشتهاس
0
1401/05/14
پشتیبانی اوما
سلام، فاطیمای عزیز عنوان سوال تغییر میکنه باید مجدد سوالتونو از پرسیدن سوال مطرح بفرمایید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



847

