سلام دکترجان خسته نباشید من دخترم ٨ ماه ٢٨ روزش هستش دیشب اندازه یک لپه شایدبهش حلواگردو دادم که عسل و شیره هم به نظرم داشت خلاصه گرمی بودش ظهر بردمش حمام بدنش چیزی نبود اما ازعصر تا الان بدنش این طوری شده یعنی بخاطرحلواشده امروزم فقط شیر دادم به جزشیرغذای جدیدی ندادم لطفا بگیدچیکارکنم آیا آبله مرغان نیستش فردا ببرم دکتر یا صبرکنم بهترشد ببرم یاباید فردا بره لطفابگید
0
1401/05/11
سوال کننده

0
1401/05/11
سوال کننده
زیرگردنشم مثل بازوش دون دون شده
0
1401/05/11
سوال کننده

0
1401/05/11
Mami Sh ....
عزیزم عسل که زیر یکسال ممنوعه
گردوام من ده ماهگی به پسرم دادن دور لب وچونش دون دون شد حساسیت داشت
فک نکنم ابله مرغون باشه چونکه اون دونه هاش آبکیه
انشالا خیلی زود بهتر بشه
گردوام من ده ماهگی به پسرم دادن دور لب وچونش دون دون شد حساسیت داشت
فک نکنم ابله مرغون باشه چونکه اون دونه هاش آبکیه
انشالا خیلی زود بهتر بشه
0
1401/05/11
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ب بچه ی ۸ ماهه چرا عسل و شیره دادی اخه عزیزم ،گردو هم ک گرمه همشون گرمی بوده و ممنوع .
توروخدا هرچی میخورید و ندید حتی اندازه مزه کردن
اینا تو معده اش و همه چیش تاثیر داره ، الرژی میگیره خدایی نکرده .
ما خودمون قدیما انقدر بهمون دادن ک وضعمون اینه شما ندید اصلا اجازه هم نده کسی بهش بده
توروخدا هرچی میخورید و ندید حتی اندازه مزه کردن
اینا تو معده اش و همه چیش تاثیر داره ، الرژی میگیره خدایی نکرده .
ما خودمون قدیما انقدر بهمون دادن ک وضعمون اینه شما ندید اصلا اجازه هم نده کسی بهش بده
0
1401/05/11
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ابله مرغون نیس مگه کسی نزدیکت داشته؟؟؟
0
1401/05/11
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
این حساسیته دیگه تکرار نکن
0
1401/05/11
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
بزار دکتر اوما بیاد پماد لازم و بگه بزن
0
1401/05/11
سیما sima
به نظرم اگه حساسیت باشه همون لحظه میریزه بیرون نه فردا من به پسرم حریره بادوم دادم عرض نیم ساعت دور دهنش دون دون شد
1
1401/05/11
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
تا ۳ روز وقتی ی ماده جدید به بچه میدی ممکنه واکنش الرژیک نشون بده .
واسه همین تست حساسیت میگن بزارید یعنی ۳ روز ب هرمواد غذایی جدید رو مهلت بدید ک اگر حساسیت داد متوجه بشی چی بوده عزیزم🌸
واسه همین تست حساسیت میگن بزارید یعنی ۳ روز ب هرمواد غذایی جدید رو مهلت بدید ک اگر حساسیت داد متوجه بشی چی بوده عزیزم🌸
0
1401/05/11
آریانا ایرانی
گردو عسل حلوا همه حساسیت زا هستن عسل که زیر دو سال خیلی خطرناکه نباید حتی کوچولو هم بدی بهش
0
1401/05/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
همه که مثل هم نیستن تا ۳ روز علائمش نشون میده
0
1401/05/12
mona 69
عزیزم تا چند روز هیچ چیز جدیدی بهش نده تا از بدنش دفع بشه فقط حساسیت هست نترس
0
1401/05/12
mona 69
راستی دخترتون آبان ماهیه
0
1401/05/12
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
برقرار باشید 🌸
عزیزم بنظر من به حساسیت شباهت دارد و نباید در این سن چنین خوراکی میدادید که حاوی عسل هم هست، گاهی همین اشتباهات ساده از. روی دوست داشتن میتواند منتهی به عوارض جبران ناپذیر شود زیرا عسل اگر حاوی بوتولیسم باشد دور از جان دلبند شما در سنین زیر1 سال میتواند کشنده باشد لطفا دیگر چنین کاری را نکنید. فعلا روی نواحی قرمز کالاندولا بزنید و زادیتن روزی 2.5 سی سی بدهید اگر شرایط بهتر نشد یا خدای نکرده بدتر شد یا دانه ها آبدار شدند جهت ارزیابی از نظر سایر علل حتما به متخصص اطفال مراجعه کنید ❤️
برقرار باشید 🌸
عزیزم بنظر من به حساسیت شباهت دارد و نباید در این سن چنین خوراکی میدادید که حاوی عسل هم هست، گاهی همین اشتباهات ساده از. روی دوست داشتن میتواند منتهی به عوارض جبران ناپذیر شود زیرا عسل اگر حاوی بوتولیسم باشد دور از جان دلبند شما در سنین زیر1 سال میتواند کشنده باشد لطفا دیگر چنین کاری را نکنید. فعلا روی نواحی قرمز کالاندولا بزنید و زادیتن روزی 2.5 سی سی بدهید اگر شرایط بهتر نشد یا خدای نکرده بدتر شد یا دانه ها آبدار شدند جهت ارزیابی از نظر سایر علل حتما به متخصص اطفال مراجعه کنید ❤️
0
1401/05/12
سوال کننده
سلام دکترجان بدترشد صورتش قرمزشد نواحی قرمز بیشترشد دانه ها به قرمزی تبدیل شد آیا این دو داروبسه یادکترببرم
0
1401/05/12
سوال کننده
اصلاحواسم نبودگرمی نبایدبدم همیشه میپرسم چی مجازه بعدبهش میدم ناراحتم اصلاحواسم نبودش
0
1401/05/12
سوال کننده

این شکلی شده
1
1401/05/12
پزشک اوما
مامان جان زادیتن را شروع کنید اگر تا عصر با یک نوبت دریافت دارو بهتر نشد مراجعه کنید، عسل هم بابت گرمی نیست که نباید داده شود، بلکه مساله سم بوتولیسم است که کشنده است و دور از جان مسبب مرگ میشود ممنوعیت های غذایی را جدی بگیرید 🌸
2
1401/05/12
خانم گل .
اصلا بحث گرمی نیست عزیزم
بحث حساسیته
عسل و گردو هر دو حساسیت زا هستن
من تا یکسالگی پسرم دکترش اجازه نداد بهش گردو بدم
عسل هم از 20 ماهگی تقریبا دادم
بحث حساسیته
عسل و گردو هر دو حساسیت زا هستن
من تا یکسالگی پسرم دکترش اجازه نداد بهش گردو بدم
عسل هم از 20 ماهگی تقریبا دادم
0
1401/05/13
سوال کننده
سلام دکترجان دخترم سه روزه بدنش داره میپاشه وقرمز میشه دیشب پاهاش بادکرده بودش آیا احتمال سرخک داره
0
1401/05/13
سوال کننده
من به سرخک شک کردم حساسیت که این طوری نمیشه
0
1401/05/13
سوال کننده
همه جاتیکه تیکه قرمزهستش
0
1401/05/13
سوال کننده

تمام بدنش مثل صورتش شده مادرم میگه سرخک
0
1401/05/13
پزشک اوما
سلام مامان جان
زادیتن دادید ؟
زادیتن دادید ؟
0
1401/05/13
سوال کننده
فقط کالاندا دادم بهترشد
0
1401/05/13
سوال کننده
رفتم داروخانه زادیتن بخرم گفت برای حساسیت بززگ سال نداد ترسیدم بدم
0
1401/05/13
سوال کننده
کالاندولا زدم بهترشده اماهمه جاش شده
0
1401/05/13
سوال کننده
دکترجان تب سنج زدم ٣٧ استامیوفن بدم
0
1401/05/13
سوال کننده
لباسشو کم کردم
0
1401/05/13
پزشک اوما
عزیزم من طبق آنچه هم در مقررات دارویی ایران هست هم جهان زادیتن را پیشنهاد کردم که برای سن بیشتر از 6 ماه مجاز و ایمن است، زودتر همین امروز مراجعه کنید چون در تعطیلات کار برایتان سخت میشود، الان نمیتوان از اینجا تشخیص داد علت حساسیت گسترده است یا سرخک مراجعه کنید داخل دهان و. چشم ها ارزیابی شوند
1
1401/05/14
سوال کننده
مرسی دکترجان
0
1401/05/14
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 🌹🌹
0
1401/05/14
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



570

