سلام خانم دکتر و اومایی های عزیزم.من امروز استخوان پشت مقعد یا همون دمچه درد میکنه.هم وقتی میشینم درد میگیره هم در حالت عادی.
نکران شدم خیلی.میشه بگین دلیلش چیه؟؟طبیعیه هست یا نه؟؟
پرسش (1401/05/11):
علت درد استخوان پشت مقعد
551
26
1401/05/11
سوال کننده
0
1401/05/11
سوال کننده
اینو هم بگم کمردرد هم دارم.یعنی ممکنه به خاطر کمردردم باشه؟؟
0
1401/05/11
آتنا صالحی
سلام منم مدتیه اینطوریم به دکترم گفتم گفت طبیعیه دقیقا استخوان وسط و بالای باسن درد میکنه مخصوصا موقع نشستن و بلند شدن
0
1401/05/11
سوال کننده
الان تو هفته منم طبیعبه یعنی؟؟؟
0
1401/05/11
آتنا صالحی
من از ۲۶ هفته حدودا دیگه درد هام شروع شد در کشاله ی ران هم درد دارم. البته من سرکلاژ و استراحت مطلقم هستم
1
1401/05/11
سوال کننده
ممنونم جواب دادی اتنا جان...نگرانم یکم
0
1401/05/11
آتنا صالحی
دکتر گفت موقع خواب یک بالش کوچک بگذار بین پاهات فشار را کم میکنه
0
1401/05/11
سوال کننده
اره منم میزارم خیلی وقته
0
1401/05/11
آتنا صالحی
خواهش میکنم ولی نگران نباش باز همبا پزشکت مشورت کن عزیزم
1
1401/05/11
سوال کننده
دستت درد نکنه گلم.لطف کردی
0
1401/05/11
mahtab 💓💗💓
من از هفته شما تا آخر بارداری اینطوری بودم
0
1401/05/11
فریبا Barao
سلام من الان اینجوریم وقتی بشینم دیگه نمیتونم بلند بشم انگار تو مقعدم سیخ فرو میکنن استخوان درد میگیرم کشاله رانم درد میکنه کمردرد دارم نشستن و بلند شدم دست خداست شیاف استفاده میکنم بازم دردم کم نمیشه دکتر گفت فشار ب لگن میاد جا باز میکنه درد داره
0
1401/05/11
sami ss
منم همونجام دردمیکنه کلا لگنم دردمیکنه جدیدا
0
1401/05/11
parviiiiiiin r
طبیعیه عزیزم
لگنت داره جا باز میکنه
لگنت داره جا باز میکنه
0
1401/05/11
فرزانه مامان شازده والا
من هم تو بارداری این درد رو یه شدت داشتم،. الانم که پسرم یک سالس وقتی زیاد بشینم دیگه نمیتونم بلند شم 😖
0
1401/05/11
سوال کننده
درمان نداره یعنی؟؟اذیت میشی که😖
0
1401/05/11
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
دردتان با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟ با تغییر وضعیت و استراحت بهبود پیدا می کند ؟ الان حالتان چطور است ؟ یبوست ندارید که مدت طولانی در سرویس بهداشتی نشسته باشید؟
دردتان با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟ با تغییر وضعیت و استراحت بهبود پیدا می کند ؟ الان حالتان چطور است ؟ یبوست ندارید که مدت طولانی در سرویس بهداشتی نشسته باشید؟
0
1401/05/11
سوال کننده
سلام خانم دکتر عزیز.دیروز و دیشب دردش شدید بود اما امروز خوبم.درد ندارم.
دراز میکشم دردش خوب میشه.
یبوست ندارم.مدت طولانی هم سرویس نمیشینم خانم دکتر.
ایا طبیعیه؟؟
دراز میکشم دردش خوب میشه.
یبوست ندارم.مدت طولانی هم سرویس نمیشینم خانم دکتر.
ایا طبیعیه؟؟
0
1401/05/11
شبزاد ۷۱ms
عزیزم من d3 ام کم بود و خیلی درد شدید از این ناحیه ای که میگی داشتم همزمان قرص د3و کلسیم رو میخورم خیلی بهتر شدم نسبت به اون موقع البته من نمی دونستم بخاطر کمبود این ویتامینه آزمایش که دادم دکترم گفت دوتاش رو بخور بعد یه مدت دیدم دیگه خیلی کم درد دارم
0
1401/05/11
سوال کننده
منم میخورم عزیز
0
1401/05/11
پزشک اوما
اگر الان خوب هستید مامان گل جای نگرانی نیست، استراحت خود را افزایش دهید و بیشتر به پهلو بخوابید. اگر شکم بزرگ شده به مرور از شکم بند استفاده کنید و اگر با وجود رعایت تمام این راهکارها دردتان شدت پیدا کرد، جهت ارزیابی دقیق تر مراجعه کنید❤️
1
1401/05/12
سوال کننده
ممنونم لطف کردین دکتر عزیز
0
1401/05/12
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ❤️❤️
0
1401/05/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




