سلام دکتر جان و دوستان
من ۲۸تیر برای اولین بارiui کردم،امروز ازمایش خون دادم و منفی شد.
اول اینکه آیا جوابش دیگه قطعیه؟
دوم اینکه من هنوز شیاف و قرص کوالی فول دارم،استفاده کنم؟قرصم هنوز زیادمونده ازش،دکتر گفت اگر منفی شدی،دوماه فقط لتروزول مصرف کن و اقدام طبیعی،بعداز۲ماه بیا،میخواستم بدونم این قرص کوالی فول چیه و اشکالی نداره ادامه بدم؟
ودراخراینکه آیا باتوجه به مصرف داروهای هورمونی این ماه امکان عقب افتادن پریودم هست؟چون میخوام الکی دلمو خوش نکنم ک شاید حامله باشم.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



450
1401/05/10




