سلام خدمت دکتر عزیز میشه جواب آزمایش منو تفسیر کنید
سلام خوشکلا
بیاین من جواب آزمایش ان تی رو گرفتم بیاین بگید چطوره
پرسش (1401/05/10):
تفسیر آزمایش ان تی
404
88
1401/05/10
سوال کننده
0
1401/05/10
سوال کننده

0
1401/05/10
سوال کننده
عکسای سونو هم میزارم ببینین باز
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
سلام گلم خیلی خوب ریسکت هم منفیه مث برامن بود
0
1401/05/10
سوال کننده

0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
راحیل جان هم خوبه طول سرویکس الان ۳۰ هسی مراقب باش پایین تر نیای
0
1401/05/10
سوال کننده
طول روز کامل خوابیدم شبا هم شیاف پروژسترون استفاده میکنم خانم دکتر اوما گفتن
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
جنسیت حدس نزد واستون
0
1401/05/10
سوال کننده
نه متاسفانه گفت خیلی کوچولو هست گفتم حدسی هم نمیگید گفت نه ما حدس نمیزنیم
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
دیگه الان طول واست زده سعی کن یهو چیز میز بلند نکنی
0
1401/05/10
سوال کننده

0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
بنظرم پسره
خب زود رفتی گلم
خب زود رفتی گلم
0
1401/05/10
سوال کننده
خیلی دوست دارم بدونم جنسیت ولی نشد
0
1401/05/10
سوال کننده
نه دست به چیزی نمیزنم کلا همه کارا شوهرم انجام میده
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
انشالله هفته ۱۵ بری اوکیه
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
منم نمیدونم هنوز
0
1401/05/10
سوال کننده
آره بخاطر ان تی دقیق روزی که دکترم گفت رفتم سونو که دکتر پایدار گفت بهترین زمان آمدی برا ان تی
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
شیرازی هسی
0
1401/05/10
سوال کننده
من شنبه وقت دارم پیش دکترم برم ببینم چی میگه
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
کدوم پایدار رفتی منم رفتم پایدار
0
1401/05/10
سوال کننده
استان فارسیم ولی شیرازی اصل نیستم خونم سروستون هس
1
1401/05/10
سوگل "مامان میکائیل"
جواب عالیه مبارک باشه عزیزم
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
البته من ۱۲ هفته سه رور
0
1401/05/10
سوال کننده
محمدرضا پایدار
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
سروستان رو میشناسم گلم
0
1401/05/10
سوال کننده
البته من دارابی هستم بخاطر شغل شوهرم آمدم سروستون
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
من امیر پایدار رفتم جنسیت هم حدس زد ولی خب گفت ۱۴هفته بیا دقیق بگم
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
سالم باشین بچه اولته؟
0
1401/05/10
سوال کننده
به منم گفت ۱۵هفته برو سونو اگه میخوای جنسیت بفهمی
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
اره بابا ادم دوس داره بدونه
0
1401/05/10
سوال کننده
همچنین فندوق خودت
آره دوتا سقط داشتم قبل این
آره دوتا سقط داشتم قبل این
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
من بچه دومم هس دوس داریم بدونیم کنجکاویم خخخ
0
1401/05/10
سوال کننده
من آزمایش هم رفتم پیوند
0
1401/05/10
سوال کننده
من بچه اولمه
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
اها انشالله سالم بیاد بغلت گلم
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
بسلامتی
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
خوبه
0
1401/05/10
سوال کننده
ان شاالله همچنین برا خودت
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
ممنوون
0
1401/05/10
سوال کننده
من بچه اولی که حامله بودم عدد ان تی بالا بود مرکز ژنتیک آمینوسنتز شدم نامه دادن سقط کردم ۱۸هفته
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
راحیل جان بیا تو تاپیک ما دوس داشتی
مامانای ک نی نی هاشون دی وبهمن دنیا میاد
مامانای ک نی نی هاشون دی وبهمن دنیا میاد
0
1401/05/10
سوال کننده
بخاطر این خیلی استرس داشتم برا ان تی
0
1401/05/10
سوال کننده
سر میزنم بهتون
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
اها
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
الان ان تی زیر یک هس
0
1401/05/10
سوال کننده
آره
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
فک کنم چون ۱۱ هفته رفتی
0
1401/05/10
سوال کننده
روز اول هفته ۱۲رفتم
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
مگه فامیل هسین
0
1401/05/10
سوال کننده
نیا
0
1401/05/10
R@h@ 👶👣💋
اهان
0
1401/05/10
سوال کننده
دکترم گفت دقیق روز اول هفته ۱۲برم سونو
0
1401/05/11
جوجه 🐣
مگه چند بود عددnt??
0
1401/05/11
زنبق امیر
چند بود آن تی اونموقع
0
1401/05/11
زنبق امیر
آزمایش ریسک متوسط بود یا بالا؟؟
0
1401/05/11
زنبق امیر
بعدش که سقط کردی واقعا مشکل داشت
0
1401/05/11
سوال کننده
۳/۶۵
0
1401/05/11
سوال کننده
برا آزمایش هم فرستادم مشخص نشد
0
1401/05/11
سوال کننده
وقتی آمینوسنتز شدم جوابش آمد از نظر کروموزومی مشکل نداشت
ولی ساختار سلولیش مشکل داشت پیچخوردگی ستون فقرات داشت که گفتن نقص لوله عصبیه هنوز دلیل این مشکلات از نظر علمی به اثبات نرسیده
ولی ساختار سلولیش مشکل داشت پیچخوردگی ستون فقرات داشت که گفتن نقص لوله عصبیه هنوز دلیل این مشکلات از نظر علمی به اثبات نرسیده
0
1401/05/11
زنبق امیر
راحیل میشه بگی ۱۸ هفته چطوری سوزش کردی
0
1401/05/11
سوال کننده
چیکار کردم ؟
0
1401/05/11
زنبق امیر
ببخشید سقط
0
1401/05/11
زنبق امیر
زایمان کردی یا عمل
0
1401/05/11
سوال کننده
آها
0
1401/05/11
سوال کننده
جنین رو طبیعی با شیاف سقط کردم ولی جفتش چسبیده بود برا اون کورتاژ شدم
0
1401/05/11
زنبق امیر
آخی چه سخت
0
1401/05/11
زنبق امیر
انشالله این نی نی بسلامتی میاد تو بغلت
0
1401/05/11
سوال کننده
ان شاالله همچنین فندوق خودت گلم
0
1401/05/11
زنبق امیر
قربونت عزیزم برام دعا کن فعلا زدن ریسک متوسط
0
1401/05/11
سوال کننده
عدد ان تی شما چند بوده مگه ؟
0
1401/05/11
زنبق امیر
۱.۶
سنم ۳۶ هس میگن شاید بخاطر سن هس
سنم ۳۶ هس میگن شاید بخاطر سن هس
0
1401/05/11
زنبق امیر
برای پسرم هم عددش همین بود ولی ریسک نداشت
0
1401/05/11
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
عزیزم ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. اما دلیل بالا بودن سطح Mom مارکر papp - A باید مشخص گردد. این مساله اغلب در جنین های با وزن بالا دیده شده و اصلا هم جای نگرانی ندارد فقط باید در سونوگرافی ها به دقت وزن دلبندتان تحت نظر گرفته شود اما جهت اطمینان و تعیین قدم های بعدی غربالگری مشاوره با مرکز ژنتیک نیز توصیه می شود، سونوگرافی را هم در زمانی که گفتم تکرار کنید، گفته بودم تکرار کنید درست هست؟ 🌹
عزیزم ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. اما دلیل بالا بودن سطح Mom مارکر papp - A باید مشخص گردد. این مساله اغلب در جنین های با وزن بالا دیده شده و اصلا هم جای نگرانی ندارد فقط باید در سونوگرافی ها به دقت وزن دلبندتان تحت نظر گرفته شود اما جهت اطمینان و تعیین قدم های بعدی غربالگری مشاوره با مرکز ژنتیک نیز توصیه می شود، سونوگرافی را هم در زمانی که گفتم تکرار کنید، گفته بودم تکرار کنید درست هست؟ 🌹
0
1401/05/11
سوال کننده
سلام نه خانم دکتر نگفتید تکرار کنم
0
1401/05/11
سوال کننده
سطح MomمارکرA
Papp اینا چه چیزی هستن
Papp اینا چه چیزی هستن
0
1401/05/11
سوال کننده
میشه بیشتر توضیح بدید متوجه بشم
0
1401/05/11
پزشک اوما
مامان گل، سونوگرافی را در هفته 15 تکرار کنید و نتیجه را ارسال نمایید.
مارکر papp یک فاکتور بیوشیمیایی است که سطح آن در خون برای پیش بینی برخی مشکلات سنجیده میشود، چون نسبت به مقداری که ما انتظار داریم عدد آن بالاتر است پیگیری هایی که گفتم را انجام دهید اگرچه معمولا فقط نشانگر تپل بودن جنین است😉
مارکر papp یک فاکتور بیوشیمیایی است که سطح آن در خون برای پیش بینی برخی مشکلات سنجیده میشود، چون نسبت به مقداری که ما انتظار داریم عدد آن بالاتر است پیگیری هایی که گفتم را انجام دهید اگرچه معمولا فقط نشانگر تپل بودن جنین است😉
1
1401/05/11
سوال کننده
باشه حتما هفته ۱۵سونو رو تکرار میکنم مرسی از پاسخگویی خوبتون خانم دکتر 💐🌺💐🌺
0
1401/05/11
پزشک اوما
عزیزم زنده باشید ❤️❤️منتظر نتیجه هستم 🌷🌷
0
1401/05/11
پزشک اوما
پزشکتان را هم در جریان نتایج قرار دهید چون ایشان مسئول پرونده شما بوده و بنابراین تصمیم گیری نهایی با ایشان است🌸
0
1401/05/11
سوال کننده
شنبه وقت دارم پیش دکترم حتما در جریان همه چی قرارشون میزارم
1
1401/05/11
سوال کننده
حتما نتیجه رو هم به شما اطلاع میدم بازم تشکر 💐
0
1401/05/12
پزشک اوما
احسنت به شما که مادر آگاهی هستید ❤️❤️بهترین ها را برایتان آرزومندم جان دلم 💗💗
0
1401/05/12
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 🌸
0
1401/05/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|194_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




