پزشک جان بنده طبق ان تی ۳۵ هفته و یک روزم ...سرکلاژ دارم و پساری دارم و استراحت مطلق هستم قبلا هم گهگاهی در ناحیه واژنم احساس سنگینی و درد و فشار رو حس میکردم اما از دیشب بعد از دعوا با همسرم وقتی میخوام از تختم بلند بشم برا سرویس یا از این پهلو ب اون پهلو بشم این درد رو حس میکنم ولی شدیدتر ...ایا ب خاطر استرسی هست ک ب من وارد شده؟یا پساری جا ب جا شده؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



559
1401/05/10





