سلام خانم دکترطبق سونو من الان یازده هفته ودوروز باردارم وبرای غربالگری ۱۸ مرداد وقت گرفتم که میشه روز چهارم ازهفته سیزدهم به نظرتون دیرنیست ممنون میشم راهنماییم کنید
1
1401/05/09
مامان جوجه ها❤️
ن عزیزم خوبه
0
1401/05/09
ماه 💙
سلام سارا جون ۱۲هفته و چهار روز میشی یا سیزده و چهار؟
1
1401/05/09
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
نه اصلا دیر نیست خیلی هم خوبه
شاید جنسیتو حدس بزنه برات
شاید جنسیتو حدس بزنه برات
1
1401/05/09
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
12 هفته و 4 روز خیلی خوبه
0
1401/05/09
Malihe____ 💙💖
نه عالیه بهترین وقته منم ب حساب سونوی قلب ۱۲هفته و ۴ روز رفتم ان تی ولی ۱۳ تمام بودم
0
1401/05/09
مامان رادمهر
بهترین وقته 12 هفته و چند روز.
که برای شما هم همین تایمه.
من 11 هفته و چند روز رفتم گفتن زوده و دقت کار پایین میاد.
که برای شما هم همین تایمه.
من 11 هفته و چند روز رفتم گفتن زوده و دقت کار پایین میاد.
0
1401/05/09
سوال کننده
سلام عزیزم ۱۳و۴روز
0
1401/05/09
سوال کننده
خداکنه بگه جنسیتشو
0
1401/05/09
سوال کننده
پس خداروشکر
0
1401/05/09
سوال کننده
ممنون
0
1401/05/09
سوال کننده

0
1401/05/09
سوال کننده
دقیقا میشه این تاریخ
1
1401/05/09
n ❤️
میشه دوازده هفته و چهار روز بهترین زمانه.منم دوازده هفته و چهار روز رفتم جنسیتم احتمال داد
1
1401/05/09
سوال کننده
انشاالله به سلامتی به دنیابیاد
0
1401/05/09
گلی .
نه عزیزم تایم خوبیه منم ۱۱ هفته ۴ روز رفتم منتهی ۳ روز افتاد جلو تر توی سونو، بهترین زمانه
0
1401/05/09
ماه 💙
۱۲و۴ روز دکتر بهم گفت برم نه زودتر برم نه دیرتر بنظرم همون ۱۲,۴روز رو برو ان شاالله جنسیتش همونی بشه میخوای😍😍
0
1401/05/09
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نه خوبه من ۱۲ هفته و ۳ روز رفتم . بهترین وقتشه از ۱۲ هفته و یک روز تا ۴ روزه
0
1401/05/09
♥️ Ronika mom ♥️
عزیزم به نظرم زودتر برو آخه من رو حساب پریودی و سونوی هشت هفته که رفتم ۱۲ هفته و چهار روز رفتم ولی دکتر گفت الان ۱۳ هفته و چهار روز داری و اگه دو روز دیرتر اومده بودی دیگه غربالگری اول بی نتیجه بود.البته من پریودم نامنظم بود یکم
0
1401/05/09
سوال کننده
😘❤
0
1401/05/09
سوال کننده
مرسی یلدای خوبم انشاالله به حق این شب وروزای عزیز قسمت خودت بشه
0
1401/05/09
سوال کننده
مرسی
1
1401/05/09
پزشک اوما
سلام جان دلم به روی قشنگتون
عزیزم اگر بتوانید در هفته 12 انجام دهید قطعا برایتان بهتر است اما اگر نشد نگران نباشید تا پابان هفته 13 وقت دارید 🌷
عزیزم اگر بتوانید در هفته 12 انجام دهید قطعا برایتان بهتر است اما اگر نشد نگران نباشید تا پابان هفته 13 وقت دارید 🌷
1
1401/05/10
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/05/10
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌷
0
1401/05/10
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- اگه غربالگری دوازده هفته رو انجام ندیم مشکلی ایجاد میکنه
- تفسیر سونو و آزمایش غربالگری
- خانما لطفا جواب آزمایش غربالگری اولمو برام تفسیر کنید خودم که چیزی ازش نفهمیدم
- تفسیر آزمایش سونوگرافی غربالگری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- سلام دوستان یه سوال راجب غربالگری داشتم اگه میشه کمکم کنید
- تفسیر آزمایش غربالگری اول
- جواب غربالگری دوم ،آلفا
- سونوگرافی nt،غربالگری سه ماهه اول



657

