سلام من سه ماه پیش قرص جلوگیری مصرف کردم این ماه قطع کردم و با روش طبیعی جلوگیری میکنم از وسط سیکل سینه هام درد میکنه و نوکش حساس شده و میسوزه هر روزم شدیدتر میشه فشارم میدم چیزی حس نمیکنم ترشح هم نمیاد
علت چی میتونه باشه باید چیکار کنم نگرانم یه وقت کیست نباشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



892
1401/05/09



