سلام خانم دکتر من سه هفته پیش هیستروسکوپی انجام دادم ..اینم جواب ازمایش هست لطفا برام تفسیر کنید سپاس .خیلی نگرانم ..دلیل هیستروسکوپی سقط مکرر بوده .و نتیجه عمل گفتن خوبه
0
1401/05/09
سوال کننده

0
1401/05/09
پزشک اوما
سلام گل من
در نتیجه هیستروسکوپی، بافت ارسالی اندومتر یعنی لایه داخلی رحم بوده که در ابتدای فاز پرولیفراتیو یعنی ابتدای سیکل قرار داشته و موردی یا مشکلی ندارد، دلیل مرتبط با سقط يافت نشده است 🌷
در نتیجه هیستروسکوپی، بافت ارسالی اندومتر یعنی لایه داخلی رحم بوده که در ابتدای فاز پرولیفراتیو یعنی ابتدای سیکل قرار داشته و موردی یا مشکلی ندارد، دلیل مرتبط با سقط يافت نشده است 🌷
0
1401/05/09
سوال کننده
یعنی خوبه یا بده
0
1401/05/09
سوال کننده
متوجه نمیشم روشن تر میگید
0
1401/05/10
پزشک اوما
عزیزم طبیعی است کاملا طبیعی و مطابق با. شرایط هورمونی و چرخه قاعدگی بدن است
0
1401/05/10
سوال کننده
پس چیزی نیست؟یعنی دلیل سقط مشخص نیست؟یا کلا سقط بی دلیل هست
0
1401/05/10
پزشک اوما
عزیزم باید سایر آزمایشات و بررسی های مرتبط با سقط انجام بشوند در این بررسی دلیلی مرتبط با سقط يافت نشده است
0
1401/05/10
سوال کننده
انجام شده دکتر جان هیچی نبوده ..این عمل هم انجام شده که ببینچیزی هست یا نه ..که به گفته شما چیزی نیست
0
1401/05/10
سوال کننده
سپاس از لطف شما
0
1401/05/10
پزشک اوما
جان دلم عکس رنگی از رحم انجام شده ؟
همسرتان آزمایش dfi و اسپرموگرام داده اند؟
کاریوتایپ انجام شده؟
همسرتان آزمایش dfi و اسپرموگرام داده اند؟
کاریوتایپ انجام شده؟
0
1401/05/10
سوال کننده
عکس رنگی سه سال پیش انجام دادم
0
1401/05/10
سوال کننده
ازمایش اسپرم داده همسرم
0
1401/05/10
سوال کننده
ازمایش ژنتیک کامل دادیم
0
1401/05/10
سوال کننده
فقط یکم من ذخیره تخمدانم اومده پایین فقط همین
0
1401/05/10
پزشک اوما
جان دلم بنابراین تحت نظر یک مرکز ناباروری باشید، چون در این بررسی هم هیچ مشکلی نبوده است
0
1401/05/11
سوال کننده
بله تحت نظر مرکز ناباوری هستم ..منم از پاسخگویی شما دکترای عزیز که واقعا وقت میذارید
0
1401/05/11
سوال کننده
خانم دکتر من روز سوم پریودیم هست خونریزم کمه این طبیعی هست؟هیچوقت اینجوری نبودم
0
1401/05/11
پزشک اوما
عزیزدلم هستید ❤️مجموعا طی این دوره پریود خونریزی کم بوده ؟
0
1401/05/11
سوال کننده
بله دکتر جان
0
1401/05/11
پزشک اوما
عزیزم چند روز از هیستروسکوپی گذشته؟
0
1401/05/12
سوال کننده
۲۲
0
1401/05/12
پزشک اوما
میتواند ناشی از پروسه هیستروسکوپی باشد اما اگر رابطه داشتید جهت اطمینان یک آزمایش بتا هم انجام دهید 🌸
1
1401/05/12
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر عزیز😘
0
1401/05/12
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 💗💗
0
1401/05/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



411

